Prime Day 2024 a ajutat Amazon sa aiba cu 7% mai multe vanzari YoY, in Q3
Amazon.com a avut cu 7% mai multe vanzari e-commerce cu amanuntul in Q3 2024, fata de aceeasi perioada a anului fiscal trecut, informeaza reuters.com. Cele 2 zile de reduceri dedicate abonatilor Prime au insemnat vanzari in valoare de 13,7 miliarde $ si au contribuit din plin la aceasta crestere YoY.
In perioada iulie-septembrie 2024, gigantul e-commerce american a vandut online produse in valoare de 61,41 miliarde $. Compania cu sediul in Seattle a transmis ca, in America de Nord, a avut vanzari mai mari cu 9% (pana la 95,5 miliarde $), in Q3. Veniturile totale au fost de 158,9 miliarde $, iar venitul net – de 15,3 miliarde $ (+55% YoY).
Amazon Web Services (divizia care aduce o cincime din vanzarile totale ale companiei si in jur de doua treimi din venituri) a raportat o crestere a vanzarilor YoY de 19%, pana la 27,5 miliarde $ – cea mai rapida crestere din ultimele 7 trimestre! Vanzarile din advertising au crescut si ele cu 19% YoY, pana la 14,3 miliarde $, gratie reclamelor incluse in serviciul de streaming Prime Video si al celor de pe carucioarele de cumparaturi din magazinele fizice.
Leave a reply