Platforma Gomag incheie anul 2022 cu venituri de peste 2,4 milioane € (+20% YoY)
Platforma romanesca Gomag anunta, intr-un comunicat de presa, ca a avut venituri de peste 2,4 milioane €, in 2022, ceea ce reprezinta o crestere de 20% fata de anul anterior. Rezultatele vin ca urmare a dezvoltarilor implementate de-a lungul acestui an, care au avut ca scop generarea de oportunitati exclusive pentru clientii proprii – peste 3.000 de afaceri e-commerce.
„2022 a reprezentant pentru Gomag o alta etapa de crestere treptata. (…) Cresterea YoYeste relativ redusa, comparativ cu anii trecuti, insa este o situatie usor de inteles, avand in vedere contextul politic/economic actual. Cu toate acestea, ca volum de magazine noi lansate pe Gomag, au fost depasite volumele anilor anteriori”, transmit Cosmin Daraban si Aurelian Motica (foto, de la dr. la st., Cofondatori Gomag).
In 2022, segmentele in care s-au observat cele mai multe lansari au fost: Casa, Gradina & Unelte, Fashion, Health & Beauty si Cosmetice, Alimentare & Bauturi. O alta tendinta consolidata in 2022 tine de faptul ca au aparut mai multe magazine online dedicate unor nise mai mici, cu numar mic de produse. Exclusivitatea si atentia catre un segment de audienta specific duce la o diferentiere mai facila de retailerii mari, in mici afaceri online profitabile.
Anul acesta, compania a investit in cresterea ecosistemului Gomag, prin lansarea GPayments (serviciu de plati online care ofera posibilitatea gestionarii tuturor platilor intr-un singur loc) si GShipments (serviciu de curierat dezvoltat in parteneriat cu Ecolet, care optimizeaza activitatile de logistica). In plus, Gomag a demarat un parteneriat cu BT Stup si a reluat organizarea de evenimente fizice (ca Black Friday SUMMIT, care a strans aproape 300 de participanti din Bucuresti si nu numai).
Planul Gomag pentru 2023 include achizitiile care sa permita creasterea cotei de piata si diversificarea gamei de solutii oferita clientilor, lansarea de noi servicii si optimizarea celor existente, astfel incat clientii sa vanda online mai eficient. Continua evenimentele fizice (unele planificate intr-un sistem unic), iar inceputul anului va aduce si lansarea unei serii dedicate antreprenorilor cu business-uri fizice & comerciantilor de pe retelele sociale. De asemenea, in 2023 compania isi vor dubla eforturile pentru accelerarea extinderii pe piata internationala, prin integrari si dezvoltari specifice pentru caracteristicile tipologiilor de clienti transfrontalieri.
Leave a reply