Platforma de livestream shopping Whatnot se extinde in Europa
Platforma de livestream shopping Whatnot – care concureaza cu TikTok Shop – se pregateste de o noua extindere europeana, anunta ecommercenews.eu. Whatnot a aparut in 2019 (in Los Angeles) si acum a atins o evaluare de 5 miliarde $.
Compania americana colaboreaza cu mii de vanzatori din 8 tari – printre care SUA, Canada, Germania si Franta. Lunar, pe platforma au loc peste 175.000 de ore de livestreaming. Whatnot a anuntat ca, in urma unei recente injectii de capital (265 milioane $), va creste numarul de categorii listate pe platforma video (produse de golf si arta, de exemplu), va simplifica managementul inventarului si comenzilor si va recruta activ selleri noi.
„Oportunitatea reprezentata de cometul live si social pentru vanzatori si afacerile lor este ceva extraordinar. Va fi ceva care va schimba fiecare categorie si fiecare element din comertul cu amanuntul”, crede Grant LaFontaine (Cofondator si CEO Whatnot), intr-un interviu recent.
In 2024, pe Whatnot s-au vandut produse in valoare de peste 3 miliarde $ (de exemplu, incaltaminte sport, posete si viniluri). Comparativ, TikTok Shop a avut anul trecut o valoare bruta a marfurilor estimata la 30 de miliarde $. Lansata recent in Spania si Irlanda, platforma chineza s-ar putea extinde si in Germania, Franta si Italia, anul acesta.
Leave a reply