Pe ce au cheltuit companiile e-commerce poloneze peste 41 miliarde €, in ultimii 2 ani?
Modificarile legate de taxele vamale sunt una dintre cele mai mari provocari intampinate de proprietarii de magazine e-commerce din Polonia, informeaza ecommerce-europe.eu. Website-urile e-commerce pierd bani, in acest proces; in plus, le sunt limitate capacitatile de investitie si le creste povara administrativa.
Sellerii digitali polonezi au cheltuit, in ultimii 2 ani, 171,5 miliarde de zloti polonezi (echivalentul a peste 41 de miliarde €) pe implementarea noilor reglementari VAT E-COMMERCE Package, DAC7 Directive si a standardelor AES PLUS si NCTS PLUS. Suma este echivalenta cu aproximativ 11% in vanzarile anuale ale intregii piete e-commerce (B2C si B2B). Cu toate acestea, doar 20% dintre afacerile care vand pe Internet au reusit sa indeplineasca 100% cerintele noilor reglementari.
Datele au drept sursa un raport („e-Accurate: E-commerce sector spending to adapt to tax and customs regulatory changes 2025”) realizat de Mobile Institute, pentru Chamber of Digital Economy (e-Chamber). Acesta a fost realizat pe un esantion de 234 de reprezentanti ai unor magazine online si 1.758 de utilizatori de Internet.
Leave a reply