MOCAPP si Frisbo ajuta magazinele online autohtone sa vanda in Europa
MOCAPP (platforma care face legatura dintre branduri si influenceri) si Frisbo (platforma de e-fulfillment cu cea mai mare prezenta in Europa) anunta – intr-un comunicat de presa – demararea unui program de sustinere a magazinelor online din Romania, pentru extinderea rapida si facila a operatiunilor in afara pietei locale.
Astfel, magazinele e-commerce care vor sa se extinda transfrontalier au posibilitatea (via MOCAPP) de a-si identifica rapid cumparatorii cu popularitate in social media din peste 9 tari, atragand usor ambasadori credibili, cu o fidelitate autentica fata de brand. Parteneriatul isi propune sa sprijine cresterea competitivitatii retailerilor romani, la nivel national si international. De cealalta parte, Frisbo preia depozitarea, ambalarea si livrarea comenzilor si ofera magazinelor online posibilitatea de extindere pe noi piete. In prezent, compania are depozite active in 13 tari, cu posibilitatea de a deservi 24 tari in regim de livrare a doua zi, prin partenerii sai de curierat.
Initiativa pentru internationalizarea business-urilor de e-commerce romanesti este un program de accelerare sustinut de expertiza bogata in marketing digital a echipei MOCAPP si de eficienta retelei europene de fulfillment automatizat a Frisbo. Pachetul de sustinere oferit in cadrul parteneriatului consta in reduceri de costuri, prin acces gratuit la utilizarea platformei MOCAPP si a bazelor de date cu influenceri, respectiv un voucher Frisbo pentru servicii de fulfillment, in primul an de scalare internationala.
„Extinderea rapida in piete noi, sau chiar pe mai multe piete simultan, presupune gestionarea eficienta a operatiunilor logistice. Prin Frisbo oferim un serviciu de fulfillment automatizat, plug and play, usor de integrat cu multiple platforme de e-commerce si serviciile adiacente lor, care face posibila scalarea business-urilor online oriunde in Europa cu minim de efort. Parteneriatul cu MOCAPP acopera aproape la 360 grade nevoile clientilor nostri la intrarea intr-o piata noua, facilitand crearea de campanii de marketing eficiente alaturi de influencerii cei mai relevanti pentru brand lor in noua piata”, spune Bogdan Colceriu (foto st., CEO Frisbo).
„Am inceput anul trecut un demers prin care punem tehnologia noastra in slujba magazinelor online, astfel incat experientele de cumparare pe care le ofera clientilor sa fie unele cat mai autentice si sa ajute la conversie si retentie. Oamenii rezoneaza la mesajele de vanzare in care se regasesc, iar increderea pe care un brand ne-o transmite este esentiala, mai ales in perioadele de tensiune prin care trecem in ultimii ani. Autenticitatea este criteriul cel mai important in viata noastra atunci cand facem alegeri – de cumparare si nu numai”, mentioneaza Florin Grozea (foto, CEO MOCAPP).
Mai multe pot fi aflate in cadrul webinar-ului gratuit „Extinde-ti magazinul online cross-border”, organizat de MOCAPP si Frisbo, care are loc marti, 5 aprilie, la ora 10:00. Discutiile se vor axa pe cum solutiile de influencer marketing si fulfillment automatizat te ajuta sa iti cresti exponential afacerea si sa iti mentii avantajul concurential, iar inscrierile se fac aici.
Leave a reply