Răspunsuri ( 2 )

  1. Desi acest raspuns se adreseaza clientilor vostri, este bine sa stiti cu ce se confrunta acestia si sa-i incurajati sa plateasca online cu cardul.

    1. Unul dintre miturile cele mai raspandite este acela ca prin comert electronic se intelege plata cu cardul, doar plata cu cardul. Clientii nu stiu ca se poate plati si ramburs la primire, de aici si parte din neincrederea in comertul online, pentru ca cineva le-ar putea fura banii de pe card.
    2. Alt doilea mit tine de siguranta platii cu cardul pe net, care poate fi contracarata prin prezentarea situatiei in care i se fura portofelul la coada intr-un magazin offline. Plata online cu cardul e cu mult, mult mai sigura decat plata cu bani cash dintr-un portofel.
    3. Apoi ar trebui sa ii consiliati pe clienti ca date de pe card nu sunt stocate de serverele magazinelor online ci de procesatori de plati specializati si acele date practic nu pot fi furate.
    4. Un alt punct care nu este inteles de clienti este faptul ca nu exista in general comisioane suplimentare la plata cu cardul online, sau offline la comercianti. De multe ori este perceputa acest tip de plata ca si purtatoare de comision sau taxe ceea ce nu este adevarat.
  2. Dupa cum ziceam si la un alt post de genul “discutii/dezbateri” pentru asa ceva exista un forum de discutii, vezi forumul de pe yahoo groups, cel de pe facebook sau cel de pe googleplus. Pe ECOMpedia nu isi au loc “discutiile” decat cele generate de o intrebare foarte specifica, intrebare care rezolva o problema specifica.

Lasă un răspuns