Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Libris.ro are o identitate vizuala noua si investeste 4 milioane € in experienta cititorilor

Libris anunta, intr-un comunicat de presa, ca aniverseaza 30 de ani pe piata (si 12 in online) cu o noua identitate vizuala, care marcheaza trecerea intr-o noua etapa de dezvoltare. In plus, libraria online anunta demararea unui plan de investitii in experienta cititorilor, pe site si in afara acestuia (livrare mai rapida, un stoc mai extins, recomandari personalizate, interactiuni culturale), pe o perioada de 3 ani. Bugetul alocat este de 4 milioane €.

Cele 4 milioane € vor fi directionate majoritar catre extinderea depozitului din Brasov (cu o suprafata totala de 5.000 m2), care urmeaza sa se dubleze. Investitia in tehnologii, servicii tech si digitale (care vor permite companiei sa ofere clientilor recomandari personalizate si un motor de cautare dezvoltat special pentru carte) este estimata la 1 milion €. De asemenea, atentia echipei Libris ramane pe dezvoltarea interactiunii cu cititorii, pentru care sunt create evenimente si experiente culturale variate, atat offline, cat si online.

De-a lungul celor trei decenii si doua generatii de librari, peste 1,6 milioane de cititori au cumparat peste 18 milioane de titluri, recordul de vanzari avand loc pe 30 noiembrie 2020 (cand au fost expediate 17.500 de volume). In 2021, comanda medie pe Libris.ro a depasit pragul de 100 de lei, in crestere cu 10% YoY si cu 25% fata de 2019. De-a lungul celor 12 ani de livrari online, librarii din echipa au facut peste 5 miliarde de pasi printre rafturile cu carti, din depozit. Investitiile facute in ultimii 3 ani in depozitul de la Brasov se ridica la aproape 5 milioane € si asigura un stoc permanent de 1 milion de volume, avand capacitatea de a creste pana la 3 milioane.

Website-ul Libris.ro (destinatie vizitata lunar de peste 800.000 persoane interesate de carti si experiente culturale) s-a schimbat complet si pune mai mult in lumina reflectoarelor „vedetele” industriei: cartile si pe autorii lor. Cititorii gasesc aici, pe langa cele 50.000 titluri in limba romana si peste 235.000 titluri in limba engleza, o varietate de recomandari de lectura, recenzii si optiuni de a rasfoi volumele preferate, inainte de achizitie.

„Asa cum cartile cele mai iubite au nevoie, din cand in cand, de o reeditare, si noua ne-a venit randul sa ne prezentam cu o coperta noua in fata cititorilor, mai atractiva, mai dinamica si mai actuala. Ne inspiram din alegerile cititorilor nostri in aceeasi masura in care ne propunem sa oferim, la randul nostru, inspiratie”, transmite Laura Teposu (foto, CEO Libris).

Leave a reply