Interfata grafica sau formular ?

Intrebare

Administrez un magazin online unde vindem piese (aftermarket) si accesorii pentru motoare de barca. Momentan folosim CS-Cart si se merge pe ideea de “catalog” (PDF) de piese.

Evident ca sistemul nu este foarte eficient (neplacut dpdv SEO, foarte neplacut pe partea de usability) si vreau sa-l schimb in ceva mai interactiv (mai de bun simt, mai de secolul 21).

Practic vreau sa fac o “platforma” unde utilizatorul isi alege tipul de motor, modelul, anul de fabricatie si sa-i apara piesele pe care le putem aduce.

Nimic complicat pana acum, sunt insa curios daca are cineva experienta (date) in lucrul cu un astfel de site (ce vinde produse foarte tehnice). Practic pot sa construiesc aceasta platforma in 2 directii, fie sa folosesc un formular standard gen http://www.suzukimarineparts.net/pages/OemParts sau http://boatpropellers.iboats.com/?cart_id=309646159 . Fie sa folosesc o interfata mai grafica gen www.produsegermane.home.ro

Ce format credeti ca ar avea cea mai mare rata de conversie? Personal banuiesc ca interfata grafica ar fi mai populara insa sunt prea multi pasi de urmat si mi-e ca plictisesc putin utilizatorul, folosind un formular (cu autocomplete) ajungi unde te intereseaza mult mai repede. Pe cealalta parte… o buna parte din customer base-ul nostru sunt… pescari, oameni simpli care se descurca mai bine cu undita decat cu un mouse, ma gandesc ca le-ar fi mai usor sa “mearga dupa poze”.

Din pacate nu pot sa le fac pe amandoua si sa vad care dintre ele merge mai bine, vreo sugestie/parere/ studiu de caz?

Topic deschis 0
Alegerea platformei Catalin Munteanu 5 years 3 raspunsuri 49 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Chiar daca nu m-as pricepe, dar as avea o barca, as stii cum se numeste motorul, ce an de fabicatie este barca si alte 2-3 asemnea chestiuni. Eu zic sa pui accentul pe folosirea usoara, pe wizard tehnic simplu (vezi la site-urile care vand anvelope de masina, sau care vand consumabile de imprimanta). Publicul tau e probabil 85% masculin, deci tehnic, nu le trebuie super desene. Informatia insa trebuie sa fie corecta, si sa ajungi repede la piesa de care ai nevoie. La final insa trebuie sa ai si o confirmare vizuala, sa ai poza piesei ca sa o pot identifica si eu usor la mine pe barca..
    Succes!

  2. “Evident ca sistemul nu este foarte eficient (neplacut dpdv SEO, foarte neplacut pe partea de usability) si vreau sa-l schimb in ceva mai interactiv (mai de bun simt, mai de secolul 21).”

    Cred ca faci o confuzie majora. Cs-cart are cele mai bune setari seo. Usabilty? este banal. Interactiv, “de bun simt”? Panoul de administrare sau design? Design-ul este altceva.

    Daca nu stii sa folosesti o platforma, inseamna ca nu e ok? Sau ca nu ai rabdare sa inveti?

    Tu vrei sa folosesti filtre, dar nu stii sa le setezi. Fie ca ai un site de anvelope, sau de piese auto, cs-cart isi face treaba. Am creat magazin cu 3 milioane de produse exportate din tecdoc pe cs-cart, si tu vb de “bun simt”? :))

  3. da-mi un mail pe a@a.ro sau info@attagency.ro si te invat sa-ti faci structura. Dupa, postezi aici, daca cs-cart e solutie buna, sau nu:)

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.