Importanta descrierii comerciale a produselor

Intrebare

Salut,

Intentionez sa deschid un magazin online cu corpuri de iluminat si aparataj electric ( prize, intrerupatoare, prelungitoare, etc ).
Pentru fiecare produs se vor afisa sub forma unui tabel caracteristici, gen : culoare, dulie, consum, etc.
Credeti ca este necesara o descriere suplimetara ? Si daca da, ce descriere sa faci la un prelungitor de exemplu ?
Mi se pare ca nu ar fi decat o repetare in propozitii a caracteristicilor prezentate sub forma de tabel. Plus ca aceste descrieri nu ar fi de nici un real folos vizitatorului.
La o privire asupra catorva site-uri romanesti din acest domeniu, am observat ca majoritatea au doar descrierile tabelare de care am vorbit mai sus. Sunt cateva care au si ceva descriere, in 1-2 propozitii, insa ( d.p.d.v. al clientului ) mai bine nu le-ar avea.

Un alt aspect ar fi urmatorul.
Magazinul online va avea peste 30000 de produse. Presupunand ca se ajunge la un consens ca trebuie si descriere pe produs, credeti ca este fezabila lansarea magazinului doar cu caracteristicile produselor prezentate in format tabelar, urmand ca ulterior sa se realizeze descrierea produselor.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri !

Topic deschis 0
Organizare magazin online Cosmin 2 ani 4 raspunsuri 37 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 4 )

  1. Nu cred ca este nevoie de descriere pentru astfel de produse. Mai mult, poti foarte usor sa devii de rasul curcilor. Lasa caracteristicile clasice, da-i drumul si completeaza ulterior, clientii iti vor spune ce nelamuriri au, daca au

  2. Ideea asta o am si eu in minte, dar oare acele descrieri suplimentare ( cu care risc sa ma fac de “rasul curcilor” dupa cum bine zicea Sabina ) ar putea totusi sa aiba un impact pozitiv mare asupra SEO, astfel incat sa merite totusi sa investesc timp si bani in ele ?

    Multumesc.

  3. Prin ce te diferentiezi de celelalte 20-30 de magazine online care vand exact aceleasi intreruparoare si prize? Descrierea nu e relevanta in cazul acestor produse, trebuie sa-i dai clientului un motiv sa cumpere de la tine (preferabil altul in afara de pret).

  4. Am identificat cateva atuuri care ne deosebesc de concurenta si totodata, inteleg ca sunt lucruri mai importante decat problema ridicata de mine, doar ca, find la inceput, imi doresc sa tratez cat mai multe aspecte ale business-ului “corect”, ca sa nu ma tot intorc la ele ulterior si sa “carpesc”.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.