IKEA prefera magazinele click & collect celor clasice
Cel mai mare retailer de mobilier din lume, compania multinationala suedeza IKEA, si-a schimbat recent strategia, mizand pe magazinele click-and-collect in locul celor traditionale, citim pe consumerist.com, via „Wall Street Journal”. Celebri pentru magazinele enorme, pline de mobilier si decoratiuni, amplasate in afara oraselor, cei de la IKEA au deschis in ultimul an fiscal mai multe locatii click-and-collect decat astfel de magazine clasice: 19 vs. 12, mai exact. Asta dupa ce, in anul fiscal 2015, dechisese doar 3 locatii click-and-collect! Miza a dat roade: in ultimele 12 luni, vanzarile companiei au crescut cu 7,1% fata de anul anterior.
Acum, cele 22 de puncte click-and-collect sunt folosite de companie pentru a determina ce fel dep roduse si cate trebuie sa aiba pe stoc, dupa cum a explicat CEO-ul Peter Agnefjäll pentru „Wall Street Journal”: „Acest lucru face parte din conversia completa a IKEA dintr-un retailer brick-and-mortar intr-un retailer multichannel, care are in centru magazinele fizice”.
Punctele click-and-collect sunt mult mai mici decat centrele traditionale, avand in medie 1.800 m2, iar clientii care isi comanda produsele online isi ridica de aici produsele sau pot, in anumite locatii, consuma doar produsele din restaurantul IKEA. IKEA a fost fondata in 1943 si are 377 de locatii in prezent in intreaga lume: in Europa, Asia, America de Nord, Oceania si Africa.
Leave a reply