GLAMI.ro: vanzarile de imbracaminte pentru exterior au scazut cu pana la 70% YoY, in noiembrie-decembrie 2020
In intervalul noiembrie-decembrie 2020, motorul de cautare GLAMI.ro a monitorizat cautarile si achizitiile utilizatorilor propii si transmite rezultatele, intr-un comunicat de presa. Astfel, comparativ cu 2019, in ultimele 40 de zile cautarile vizitatorilor arata cresteri clare la categoria articole si imbracaminte conectate cu pandemia COVID-19 si distantarea sociala, care au dus la mai mult timp petrecut in interior. Vanzarile, pe de alta parte, arata ca romanii sunt clar influentati de coronavirus: categoriile de produse cu cresteri traditionale de la an la an in aceasta perioada (rochii, bluze, fuste si genti) au scazut in 2020, facand loc unor alegeri interesante.
Iata cateva cifre interesante:
- cele mai cautate articole de imbracaminte (cu cresteri majore in comparatie cu anul precedent) – cizmele Chelsea (+1.400%), produsele inspirate din seria „Naruto” de pe Netflix (+1.134%), sutienele sport (+634%), mastile de fata (+630%), pantalonii din catifea (+597%), pantofii sport (+530%), cojocelele de casa (+563%), papucii de casa (+311%) si halatele de baie (+156%)
- cand vine vorba despre produse de uz casnic, cele mai notabile cresteri in cautari au fost pentru paturi (+975%) si lenjerie de pat (+420%)
- vanzarile din noiembrie 2020 au inregistrat o trecere istorica la tinute de casa si imbracaminte pentru calatorii scurte – cumparatorii s-au concentrat pe flip flops si papuci (+364% crestere a vanzarilor, in noiembrie 2020 vs. noiembrie 2019), halate de baie (+142% YoY), manusi (+214% YoY), saluri si esarfe (+78% YoY), cizme (+72% YoY), jachete si paltoane (+40% YoY)
- cele mai dramatice scaderi le-a avut imbracamintea pentru exterior – fuste (-70% YoY), rochii (-67% YoY), bluze si fuste (-43% YoY) si genti (-32% YoY),
- top 3 cele mai cumparate articole de moda – jachete pufoase supradimensionate, halate de baie pufoase, ghiozdane negre
Leave a reply