Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Franc Agency: 5 sfaturi pentru maximizarea vanzarilor, de Black Friday 2023

Black Friday 2023 ne bate la usa, iar comerciantii si clientii sunt gata sa se bucure de aceasta sarbatoare a reducerilor. Agentia de marketing cu o experienta de 15 ani Franc Agency vine in ajutorul tuturor celor pregatiti sa profite la maximum de aceasta ocazie, cu sfaturi si strategii de succes, transmise intr-un comunicat de presa.

Daniela Suhanea (foto, Senior Marketing Consultant, Franc Agency) detaliaza 5 sfaturi de maximizare a vanzarilor, pentru a profita de Black Friday, printr-o pregatire strategica:

1. Alegerea strategiei potrivite: identificarea obiectivelor de vanzari si stabilirea unei strategii adecvate este primul pas. Exista 3 directii principale care trebuie luate in calcul:

  • „Fast Cash” – pentru magazinele online noi, care nu au o baza de date stabila a clientilor; aceasta strategie vizeaza atragerea de flux numerar si generarea profitabilitatii pe termen lung
  • „Fast Grow” – pentru magazinele online consacrate, cu o baza de date de clienti stabila; aceasta strategie vizeaza generarea atat de flux numerar, cat si de profitabilitate
  • „Fast Profit” – pentru producatorii online care au si magazin online, vand la preturi peste medie si au produse exclusive; aceasta strategie vizeaza atragerea de profit

2. Extinderea duratei campaniei: extinde campania cu cateva zile inainte si dupa Black Friday, pentru a atrage clientii cu venituri lunare stabilite la inceput de luna.

3. Consistenta in comunicare: mentine o coerenta puternica in identitatea vizuala si in comunicare, pentru a-ti construi credibilitate si brand recognition.

4. Transparenta in promotii: afiseaza clar cel mai mare discount in toate materialele promotionale si informeaza corect clientii despre ofertele disponibile.

5. Respectarea reglementarilor: asigura-te ca respecti prevederile GDPR si evita utilizarea excesiva a codurilor de reducere, aplicand direct reducerile in cos.

Pregatirea pentru Black Friday poate fi un maraton, insa rezultatele pot fi semnificative, daca strategiile sunt aplicate corect. Prin planificare, executie si protejarea brandului tau, te poti asigura ca clientii vor reveni si dupa ce evenimentul s-a incheiat, transmite Franc Agency.

Leave a reply