Footprints AI va investi peste 1 milion € in dezvoltare, in 2023
Footprints AI va investi peste 1 milion € in dezvoltare, in 2023, anunta compania romaneasca ce opereaza una dintre cele mai avansate platforme de Retail Media din lume, intr-un comunicat de presa. Aceasta etapa de investitii se concentreaza pe automatizarea inteligenta, cu ajutorul AI, ce poate fi implementata la scara larga, insa cu relevanta la nivelul fiecarui magazin, centru comercial sau mall in parte.
Peste jumatate (55%) din bugetul de investitii destinat acestui proiect este alocat cercetarii si dezvoltarii, iar diferenta este directionata catre echipele de Sales, Marketing si operational. In urma dezvoltarii, clientii Footprints AI vor avea acces la o platforma in care campania de promovare poate porni automat, cand softul apreciaza ca numarul de clienti sau volumul vanzarilor e sub medie si va fi transmisa pe canalul optim, pe baza profilului de client, fara ca managerul de campanie sa intervina manual in selectie. Totodata, vor putea fi autogenerate audiente predictive cat mai relevante pentru fiecare business in parte, astfel incat sa fie targetate fix persoanele cu cel mai mare grad de conversie din proximitatea fiecarui magazin. La acestea se adauga posibilitatea autogenerarii de oferte pentru consumatori individuali, axate pe cresterea cosului de cumparaturi si probabilitatea de conversie.
„Cu Footprints AI, in versiunea pe care o dezvoltam acum, continutul de campanie poate fi generat automat cu ajutorul integrarii cu ChatGPT si Dall-E2. Aceasta dezvoltare le ofera comerciantilor un grad ridicat de independenta si rapiditate in implementarea campaniilor de Retail Media. Este un proiect care rafineaza si mai mult platforma Footprints AI si pregateste compania pentru deschiderea celei de-a doua runde de finantare, pe care estimam sa o anuntam in aceasta vara”, spune Dan Marc (foto, Fondator Footprints AI).
In acest an, Footprints AI vizeaza extinderea internationala, cu focus pe cresterea prezentei locale in Emiratele Arabe Unite si pe identificarea de noi clienti in Europa de Vest. Compania a inchis anul 2022 cu un portofoliu de 15 clienti, 80% dintre acestia fiind din Romania. Pentru 2023, Footprints AI vizeaza dublarea numarului de clienti. Cat priveste verticalele de retail de interes major, Footprints AI vizeaza, cu precadere, domeniul alimentar, centrele comerciale si mall-urile, zona de convenience retail (comert cu amanuntul), companiile de servicii financiare, cele din domeniul auto, telecom si farma.
Footprints AI este singura solutie software disponibila pe piata care reuseste sa faca legatura dintre comportamentul de cumparare offline si profilul online al consumatorilor. Astfel, Footprints AI le ofera brandurilor posibilitatea de a livra mesaje publicitare catre audiente (pe baza comportamentului prezis de cumparare din offline al consumatorilor) si atribuie impactul pe care investitiile in promovare il au in cresterea vanzarilor din spatiile de comert offline.
Leave a reply