Flying Tiger Copenhagen si-a marit conversiile online cu 20%, via livrari la locker
Flying Tiger Copenhagen si-a crescut orit ratele de conversie online cu 20%, in urma introducerii unei noi solutii de checkout, menite sa imbunatateasca experienta de livrare a clientilor. Retailerul danez si nShift au lansat impreuna livrarea la lockere de ridicare/predare colete (pick up/drop off aka PUDO), informeaza internetretailing.net. Aceste pachetomate au crescut rapid in popularitate, in randul clientilor care achizitioneaza produse de pe Flyingtiger.com.
Website-ul vinde produse pentru casa, de papetarie, jucarii si nu numai in Danemarca, Austria, Belgia, Cehia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Marea Britanie, Norvegia, Polonia, Portugalia, Slovacia, Spania, Suedia, Ungaria si Tarile de Jos.
De exemplu, PUDO este metoda de livrare preferata pentru aproape trei sferturi (70%) din baza de clienti nordici a Flying Tiger. Compania intentioneaza sa extinda numarul de lockere disponibile, pentru a raspunde cererii in crestere din alte parti ale Europei: optiunea se va lansa in Italia la sfarsitul acestui an si se va extinde in Marea Britanie, Franta si Germania.
„Observam un interes din ce in ce mai mare pentru livrarile out of home – si in special pentru PUDO. Clientii le vad adesea ca fiind mai convenabile decat livrarile la usa: le pot ridica la ora dorita, stiind ca vor fi pastrate in siguranta”, a transmis Sander van Enschot (Head of Digital Operations, Flying Tiger Copenhagen).
Leave a reply