Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Floria.ro, al 5-lea premiu pentru „cea mai buna florarie online” la GpeC 2016

floria_gpec

Floria.ro, lider pe piata de florarii online in Romania, a castigat 2 trofee la cea de-a 11-a editie a celui mai important eveniment dedicat comertului electronic romanesc (Gala Premiilor eCommerce, de pe 16 noiembrie 2016, despre care ecompedia.ro a scris aici), anunta site-ul intr-un comunicat de presa. Este vorba despre „cea mai buna florarie online” (trofeu luat de echipa Floria.ro pentru a cincea oara si pentru a patra oara consecutiv – 2010, 2013, 2014, 2015, 2016) si „cel mai bun comerciant experienced in e-commerce” (o noutate pentru echipa).

Floria.ro conduce in topul vanzarilor online de flori, a implinit 6 ani de existenta in 2016, din mai 2015 este furnizorul oficial al Casei Regale a Romaniei, livreaza flori si buchete in toata lumea si, in peste 130 de orase din Romania, ofera transport gratuit si livrare in 2 ore.

„Castigarea premiului pentru «cea mai buna florarie online» pentru a 5-a oara reprezinta pentru echipa o bucurie enorma si un indemn spre o evolutie de neoprit. Bucuria noastra s-a intensificat cand am aflat ca ocupam pozitia intai si in randul celor mai bune magazine online, din grupa Experienced. Cea din urma distinctie reprezinta o confirmare in plus ca, prin dedicare absoluta, pasiune si responsabilitate, se poate atinge performanta dorita. Suntem profund emotionati si incurajati de aceste distinctii sa progresam din ce in ce mai mult”, a transmis in comunicat Marina Popescu (General Manager Floria.ro).

Normele urmarite de juriul GPeC au constat in a analiza elementele specifice pentru prezenta online, precizia grafica, usurinta de navigare si comanda si SEO. Juriul a fost atent si la butonul de cautare sau experienta vizitatorului pe site, dar si la indicatorii importanti pentru profesionalismul in afacere, precum amabilitatea personalului de vanzari si suport. De asemenea, o alta departajare s-a creat in urma analizei asupra respectarii termenelor de livrare, prezentarea produsului la livrare, interactiunea cu clientul sau calitatea buchetelor si a florilor.

Leave a reply