Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Floria.ro, afaceri de 3,5 milioane de lei in S1 2018

Grupul Floria anunta, intr-un comunicat de presa, ca divizia online Floria.ro a generat 30% din totalul cifrei de afaceri a companiei – adica peste 3,5 milioane lei – in primele 6 luni din 2018. In total, Floria a avut o CA de 12 milioane lei, cu 40% mai mult YoY. „Floria.ro este segmentul cu care a inceput povestea Floria, in urma cu 8 ani, si care a contribuit la dezvoltarea Grupului catre offline. Pentru anul acesta obiectivul Floria.ro este consolidarea pozitiei pe piata, prin crestere strategica sustenabila si fidelizarea clientilor prin campanii dedicate”, transmite Marina Popescu (foto, Director General Floria.ro).

Dezvoltarea intensa a Grupului Floria catre cateva directii din offline a facut ca in doar 3 ani, valoarea cifrei de afaceri sa creasca de aproape 3 ori. Compania a devenit unul dintre cele mai importante grupuri de firme din domeniul floristicii autohtone, iar Floria.ro este lider pe segmentul online, mai noteaza comunicatul.

Ponderea traficului mobil pe site in S1 a ajuns la 65% din total (+5% YoY). „Dezvoltarea mobile-ului este o tendinta clara la nivel de e-commerce, insa in retailul online de flori s-a resimtit o crestere mai putin accelerata fata de alte domenii. Anul acesta insa am vazut o dinamica foarte puternica si din perspectiva ratelor de conversie de pe dispozitivele mobile, semn ca adoptia s-a petrecut incet, dar a fost de bun augur”, adauga Marina Popescu.

Raspunde la aceasta intrebare