Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

evoMAG.ro: crestere de 100% la produsele pentru casa si gradina, in pandemie

Pandemia COVID-19 a schimbat fundamental modul in percepem viata la oras. In contextul restrictiilor generate de situatia curenta, romanii isi regandesc optiunile de trai si reevalueaza importanta caselor la curte, cu spatii verzi si cu zone dedicate de birou (pentru lucrul remote si scoala online). Prin urmare, in ultimul an, categoriile de produse pentru casa si gradina au inregistrat printre cele mai mari cresteri in comertul online si tendinta se va mentine.

Retailerul online evoMAG.ro transmite (intr-un comunicat de presa) ca trend-ul este vizibil in faptul ca, fata de 2020, in prezent, categoria Casa, Decoratiuni si Bricolaj din propriul magazin online are o crestere de pana la 100%. Cele mai cumparate produse au fost gratarele de gradina, topul fiind completat, in ordine, de: unelte de gradinarit, compresoare si pompe, sisteme de incalzire pentru terase, unelte si scule generale, aparate de sudura si invertoare profesionale.

„Cererea mare contextuala, generata de pandemie, a fost sustinuta de diversificarea gamei de produse in categorie, dar si de asigurarea unui stoc continuu pentru cele mai vandute modele de pe evoMAG. Cu volume mai mari de vanzari, magazinele au putut oferi preturi mult mai competitive, fapt care a contribuit suplimentar la decizia de achizitie a clientilor. De asemenea, adoptarea comertului online si de catre categoriile de clienti traditional offline a generat o crestere a numarului de comenzi in zone unde nu se afla magazine de bricolaj – in orasele mai mici, in comune si sate”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG.ro), estimand o crestere de 50% pentru aceasta categorie de produse in 2021.

In prezent, evoMAG.ro listeaza peste 5.000 de produse in categoria Casa, Decoratiuni si Bricolaj, peste 60% dintre acestea fiind introduse anul trecut in portofoliu. Anul acesta, retailerul vizeaza completarea gamei cu alte cateva mii de produse, cu precadere in zona de mobila pentru gradina si terasa  si solutii de iluminat. Odata cu incalzirea vremii, interesul clientilor se va indrepta spre produse care sa le ofere confort si sa infrumuseteze spatiile verzi amenajate la curte sau pe terasele apartamentelor, la bloc. Astfel, urmarind cautarile clientilor, evoMAG se asteapta ca cele mai vandute produse in urmatoarele luni sa fie scaunele (de exterior si de birou), sezlongurile, canapelele si fotoliile de gradina, umbrelele, pavilioanele, balansoarele si hamacele, cosurile de picnic.

Leave a reply