Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Europa: comertul online transfrontalier = 171 miliarde €, in 2021 (+17% YoY)

Comertul online transfrontalier din Europa a atins suma de 171,2 miliarde €, in 2021 (cu 17 procente mai mult decat in anul anterior), iar afacerile online europene au generat venituri cross-border de 100 de miliarde €, informeaza ecommercenews.eu. Anul trecut a fost primul an in care vanzatorii online europeni au reusit sa ajunga la venituri atat de mari, iar suma este cu 14,6% mai mare decat cea din 2020 (cand era de 87,2 miliarde €).

Pe continentul european, britanicii au vandut transfrontalier cu 12% mai putin ca in 2020, rezultatul fiind venituri de 29 de miliarde €. Ca urmare, Marea Britanie nu mai este tara nr. 1 in topul seller-ilor cross-border de pe batranul continent, fiind inlocuita de Germania, care a avut venituri online transfrontaliere in valoare de 32 de miliarde € (+18% YoY). Franta s-a plasat pe locul 3 in acest clasament, cu 23 de miliarde € (+16% YoY).

In total, primii 500 cei mai mari vanzatori cross-border din Europa au generat o cifra de afaceri de 58,3 miliarde €, iar numarul de branduri din top care vand prin canale D2C a crescut cu 50%. Jucatorii care vand exclusiv online (inclusiv marketplace-uri), reprezinta 47% din top 500. Primii 10 selleri cross-border din Europa sunt: Ikea (cu venituri transfrontaliere de 5,5 miliarde €, +8% YoY), H&M, Lego, Zalando, Lidl, About You, Jysk, Zara, Bauhaus si Euronics. Cele mai multe produse cumparate transfrontalier sunt cele de Fashion, bijuteriile si produsele pentru copii (41%). Produsele pentru casa, gradina si DIY au castigat 15 procente in 2021, pe fondul pandemiei COVID-19, iar produsele de ingrijire personala – 100 de procente.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply