Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Esteto.ro: romancele dau pana la 500 lei/luna pe produse cosmetice si de ingrijire personala (sondaj)

Esteto.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca un sondaj de opinie propriu a descoperit ca peste trei sferturi dintre romance aloca lunar intre 100 si 500 de lei pentru achizitia de produse cosmetice si de ingrijire personala. Sondajul a fost realizat online, la finalul lui mai, pe 4.995 de respondenti (98% femei, 2% barbati), cu varste peste 18 ani, din mediul urban (70%) si rural (30%).

Sondajul indica principalele schimbari inregistrate in ultimul an in comportamentul de achizitie de produse cosmetice si de ingrijire personala: magazinele online de specialitate au urcat in topul preferintelor femeilor, aproape 30% dintre respondenti spunand ca prefera acest canal de vanzari. Anterior, supermarketurile, hipermarketurile si magazinele online de specialitate erau la egalitate in preferintele consumatorilor, dar pandemia COVID-19 a schimbat situatia.

Alte informatii interesante descoperite de sondajul amintit:

  • aproape jumatate dintre respondenti (47%) fac saptamanal achizitii online, semn ca aceasta modalitate de cumparare este tot mai utilizata, doar sub 1% dintre respondenti mentionand ca nu au facut niciodata o achizitie online
  • cat priveste modalitatea de plata, 66% dintre respondenti opteaza, in continuare, pentru plata ramburs, cash, la livrarea produselor
  • sampoanele, balsamurile pentru par, gelurile de dus, pasta de dinti, parfumurile, vopselele de par, solutiile antiperspirante, cremele si lotiunile hidratante si sapunul pentru maini sunt produsele cosmetice si de ingrijire cel mai cumparate in ultimul an
  • cremele hidratante, antiperspirantele, gelurile de dus, sapunurile si parfumurile sunt produsele nelipsite din rutina zilnica a romancelor
  • pandemia a schimbat si frecventa cu care femeile au accesat serviciile saloanelor de infrumusetare, aproape jumatate dintre respondenti recunoscand ca au accesat mai rar astfel de servicii, iar 21% spun ca nu au mai mers deloc la saloanele de Beauty in ultimul an
  • a crescut insa, in acest context, dorinta de a achizitiona produse de calitate, acesta fiind indicatorul principal avut in vedere de femeile din Romania cand cumpara produse cosmetice si de ingrijire personala – 35% tin cont, in primul rand, de calitatea produselor, iar 16% dintre respondenti indica pretul ca fiind argument principal in procesul de achizitie; urmeaza, in ordine, brandul (15%), necesitatea (12%) si ofertele/promotiile (6%)

„Industria de frumusete a fost mereu in topul magazinelor online, iar ultimul an nu a facut exceptie. De la produse naturale – un trend care va accelera si mai mult pe termen mediu –, la branduri mass-market si solutii pentru o rutina complexa de ingrijire acasa, jucatorii din beauty au cautat sa ofere o paleta diversificata de produse si sa imbunatateasca experienta clientilor, care au migrat in numar mare in online. Clientii Esteto.ro au gasit in magazinul nostru online un partener de incredere si in cele mai dificile momente din ultima perioada, iar acest lucru ne este confirmat de sondajul pe care l-am derulat”, spune Octavian Jomir (foto, CEO Esteto.ro). Esteto.ro este unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezenta regionala, in Romania, Ungaria si Bulgaria.

Leave a reply