Raspunsuri ( 2 )

  1. Sigur ca este important. Sunt 2 situatii in politica de stocuri a magazinelor online: lucreaza cu stoc propriu sau cu stocul furnizorului. Desi este ideal sa lucrezi cu stocul furnizorului recomand crearea macar a unui stoc tampon pentru cele mai vandute produse, de valoare nu foarte mare.

    Faptul ca te bazezi pe informatie care poate fi gresita sau corecta poate face diferenta dinrte esec sau succes. Asa ca informatia de stoc de la furnizor, daca nu vrei sa faci stocuri proprii, este o informatie cruciala.

    Nu iti poti permite de prea multe ori sa promiti un produs clientului, sa mergi la funizor sa il iei si sa constati ca nu il are, iar tu trebuie sa suni sa-ti ceri scuze de la client si sa incerci sa-i propui alt produs echivalent. Nu asa se cladeste o imagine de comerciant serios.

    Concluzia este ca iti trebuie un furnizor serios, cu stocuri pe marfa care se cauta si cu timp redus de refacere a stocului.

  2. Daca vinzi piese sau accesorii auto exista.
    http://www.conexpert.net
    Ai acolo un formular de completat si te va vizita cineva.

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.