De Sarbatori, 49% dintre e-shopperii britanici au avut probleme cu livrarea
Scriam recent pe ecompedia.ro ca, in 2016, de Sarbatori, britanicii au cumparat online cu aproape 14% mai multe produse decat in aceeasi perioada a anului anterior. Dar aproape jumatate dintre britanicii chestionati la scurt timp dupa Craciun au spus ca au avut probleme legate de livrare: produsele cumparate online le-au ajuns acasa tarziu sau deloc, citim pe emarketer.com.
Un sondaj de opinie marca YouGov, realizat pentru companiile JDA si Centiro, la final de decembrie, a descoperit ca procentul de britanici nemultumiti de livrarea produselor cumparate pe Internet a fost de 49%, usor mai mare decat in anii trecuti (fata de 48% in 2015 si 45% in 2014). Dintre acestia, 10% spun ca nu au primit niciun colet, desi companiile de livrare insista ca acesta a fost livrat. Si procentajele persoanelor care au primit colete gresite sau avariate a crescut fata de anul trecut: 22%, respectiv 15% (fata de 17%, repsectiv 14%). In total, 80% dintre britanicii intervievati au spus ca probabil vor comanda pe viitor de la alti retaileri online, din cauza experientei neplacute de Sarbatori.
Singura veste buna este aceea ca procentul respondentilor care au ratat livrarea prin curier a scazut la 24%, fata de 48% anul trecut.
Leave a reply