De ce nu vand online?

Intrebare

Buna ziua,
De ce nu vand ?
-Sunt importator direct (relatie directa cu producatorul)
-Marfa este de cea mai buna calitate.
-Serviciile sunt fara cusur.
-De doi ani fac permanent publicitate prin Google Adwords.
-Site-ul este simplu,usor de utilizat.
-Sa fie pretul marfii ? Marfa are valoare intrinseca mare.Marja de profit foarte mica.
-Avem relatie comerciala direct cu end-user-ul,fara intermediari.
Date fiind cele de mai sus de ce NU VAND ?
Va rog sa ma sfatuiti,data fiind experienta D.voastra.

Va multumesc,
Constantin Chirita

Topic deschis 0
Organizare magazin online Planul de afaceri PPC & Adwords Constantin Chirita 4 ani 9 raspunsuri 284 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 9 )

  1. Salut Constantin. Despre ce produse este vorba?

  2. Care e site-ul dvs? Dati-mi exemplu de 3 cuvinte cheie principale din campania AdWords pe care ati rulat-o in permanenta.

  3. Este vorba de acest site: http://www.constantin-chirita.ro/ ?
    Cat trafic inregistreaza zilnic? Cati din ei comanda? Produsul, daca e acest site, este unul relativ ok ca si cautare, lumea bea teoretic multa cafea, cat de bine sunteti “indexati” in google? Cat trafic organic aveti? Ati facut un calcul de rentabilitate pe principalele canale media: adwords, facebook, organic? Cat de mult faceti comunicare de brand, catre clienti, catre jurnalisti? Newsletter? Cine face in echipa dumneavoastra marketing online, cat timp aloca acestei activitati? Cum masoara eficienta?

  4. Cred ca doar traiti cu senzatia ca aveti un site simplu de utilizat. Am navigat 3 minute (mobil) si ma doare capul. Ar trebui sa discutati cu Liviu pe acest subiect.

  5. Ati vizitat macar 1 conferinta despre e-commerce sau despre marketing digital? Dar cursuri de profil? Daca aveti o echipa mica, ar trebui sa alocati timp pentru educatia a macar a unui om dedicat in intregime procesului de marketing online, sa nu spun si marketingul de produs, pentru ca directia asta este la omul care face achizitiile directe la furnizor.. Cate promotii faceti, cat de des, cum le afisati pe site, cum le distribuiti pe alte medii/site-uri? Faceti pe site cross si up selling? Dar casete de incurajare a cresterii comenzii medii? Adica.. la un produs, la o cafea, merge si o ciocolata.. incurajati tehnic ca oamenii sa adauge mai multe produse in cos?

  6. Cititi si tag-ul acesta, intrebarile si binenteles raspunsurile:
    https://ecompedia.ro/tag-uri/adwords

    Succes!

  7. Pe langa ceea ce a zis Liviu, adaugati si “educarea” vizitatorilor siteului prin email mkt; aveti fff multe tipuri de cafele si ma indoiesc ca, utilizatorul final stie sa faca diferenta dintre ele…

  8. In primul rand pentru ca vinzi cafea. Online. Si numele domeniului nu e potrivit. Si nu vinzi si offline. Si nu ai o zecime din bugetul lui Jacobs, presupun. Si din nou, vinzi un gust si o aroma pe o piata conservatoare care nu vrea decat lavazza si illy. Nu faci vanzare online din cafea.

  9. Sorin Frumuseanu

    Versiunea SEO: putine produse, descrieri categorii/subcategorii mult sub limita, zero linkuri spre magazin raportate de ahrefs.
    Ex Zahar de inalta calitate 1 kg: 2 propozitii scurte.
    + chiar as vrea sa stiu si eu ce are in plus fata de zaharul brun sau versiunea mai naturala pe care o folosesc de ceva timp, melasa, la preturi mult mai mici.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.