Comunicat: De Black Friday 2014, La Redoute România oferă reduceri de până la 90%
În perioada 21 și 23 noiembrie, La Redoute România își anunță campania de Black Friday la produse de sezon, precum geci, ghete, hanorace, paltoane și cizme, dar și pentru produsele din categoria Casă & Decorațiuni. Campania de Black Friday va folosi la maximum noul magazin online, lansat în octombrie anul acesta, și este prima de mare anvergură de la noua poziționare a brandului pe piața românească.
Noul shop online La Redoute este gândit ca un catalog de modă, stil și lifestyle dedicat femeilor care nu pot petrece foarte mult timp în mall sau în magazine fizice și care preferă să facă achiziții online. Special pentru acestea noul laredoute.ro este îmbunătățit din punct de vedere al experienței de folosire, iar produsele sunt mai ușor de găsit, astfel încât procesul de cumpărare să se desfășoare mult mai ușor.
De Black Friday 2014, reducerile produselor de pe LaRedoute.ro vor ajunge până la 90% și în campanie vor intra toate produsele din magazin. În plus, magazinul oferă 30 de lei reducere pentru prima comandă (de minimum 149lei), transport gratuit (pentru comenzi de minimum 249 lei) și cadou un set de pat pentru fiecare comandă plasată (de minimum 349 lei).
Pe prima pagină a site-ului vor fi listate cele mai bune reduceri. Clienții vor găsi pe această pagină atât haine și încălțăminte pentru femei, copii și bărbați, ceasuri, cât și produse pentru Casă și Decorațiuni.
„Ne așteptăm la un trafic de 10 ori mai mare, față de un weekend normal, și preconizăm cifre de vânzări considerabil mai mari. Credem că cele mai multe vânzări vor veni pe produsele de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei, pentru sezonul rece“, a declarat Adelina Oprea, marketing manager La Redoute România.
Despre La Redoute
La Redoute are peste 10 milioane de clienți activi în peste 20 de țări. La Redoute este lider pe piața din Franța în zona de fashion și casă și decorațiuni și este simbolul modei în Franța de peste 100 de ani, încă din 1873. În 1926, apare primul catalog, avea 16 pagini și 40 de produse, iar în 1990 La Redoute lansează conceptul „Les Années Couture“ care aduce colaborări în fiecare sezon cu câte un mare creator de modă. Alături de La Redoute au fost alături Jean-Paul Gaultier, Paco Rabanne, Yves Saint Laurent, Karl Lagerfeld și Issey Miyake. La Redoute a intrat pe piața din România din noiembrie 2008 și de atunci le încujează pe femei să fie originale și să facă din modă cea mai bună cale de a se exprima.
Leave a reply