Cum testez succesul unui produs de nisa pe piata la costuri cat mai mici?
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Salutare. Intentionez sa aduc un anumit tip de produs pe piata romaneasca si sunt sceptic in legatura cu succesul lui. Produsul respectiv are putine variatiuni de culoare, marime si tipuri. Deci in cazul unui succes ar fi un magazin online cu cel mult 100 de produse. De inceput ar avea 10-30 produse accesibile majoritatii oamenilor. Ca sa aveti o idee despre ce e vorba, nisa ar fi piese auto. Produsul nu exista in tara si poate avea succes rasunator sau deloc, depinzand de parerea publicului roman.
Intrebarea este urmatoarea: am cunostiintele necesare sa fac un opencart si sa l configurez (dar parca voiam o solutie mai simpla opencartul luandu-mi undeva la 10 ore sa configurez o tema buna si responsive cu optiuni multe..) dar se merita? sau aveti alte sugestii?
Pentru promovare m-am gandit (aici vorbim strict de faza de testare a produsului pe piata) sa postez anunturile/ magazinul online daca fac unul pe grupuri pe facebook.
Ce alte idei mai aveti ptr testarea cat mai putin costisitoare a ideii?
Răspunsuri ( 3 )
Salut David,
Inainte sa te apuci de treaba, incearca sa estimezi o posibila piata de clienti pentru produsul tau (vezi comentariu meu aici – https://ecompedia.ro/estimare-nisa-de-piata.html).
Daca nu ai nici o referinta (produs care nu exista deloc pe piata0 incearca sa vezi ce trafic poti atrage din nise adiacente si estimeaza cam ce volum de vanzari poti avea.
Ca platforma – poti incerca Wordress cu Woocommerce. Un setup de baza cu cateva pluginuri generice n-ar trebui sa-ti ia mai mult de 2-3 ore.
Sper sa te ajute.
E.
Presupunand ca nu e vreun „economizor magic revolutionar”, poti cauta pareri despre el pe forumuri de specialitate auto, sau sa postezi acolo si sa vezi parerile celor experimentati.
Daca remarci un oarecare interes, cred ca e suficient un site de prezentare pe wp, cu cat mai multe detalii.
In timp poti pune si pluginurile de comert electronic.
Ia în considerare și testarea unei promovări cu Google AdWords, rata de click îți poate indica dacă oamenii vor sau nu să cumpere așa ceva.