Cum stiu ca Posta Romana nu ma insala?
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Buna
Am un magazin online si vand rambus prin Posta Romana. In fiecare zi merg la Posta cu coletele, pentru care fac un borderou si primesc o chitanta pt toate impreuna. Fiecare client insa, are separat mandatul postal si buletinul de expeditie.
Banii din rambus ii primesc aproape zilnic de la Posta Romana in contul firmei. La banca la care am contul firmei, Posta Romana trimite un plic sau mai multe, in care am mandale postale, care sunt o dovada ca clientii au ridicat si au platit coletul. Un plic poate contine un nr oarecare de mandate postale. Suma lor (al tuturor mandatelor dintr-un plic) este trimisa de posta in contul firmei. Insa, cel mai frecvent, Posta trimite in cont suma totala a mai multor plicuri. Eu nu am cum sa stiu care sunt acele plicuri, acele totaluri.
In felul acesta, niciodata nu voi sti daca am primit intr-adevar banii de la Posta in mod corect si intr-adevar de la fiecare client. De ce?
Pentru ca, Posta ar putea sa imi puna in plic mandatul de un client (dovada ca el a platit), dar banii sa nu ii trimita in cont de la acel client. Pentru ca rambursurile vin la gramada in cont, pt ca banii nu intra in cont cu numele fiecarui client, eu niciodata nu am cum sa verific si sa imi dau seama daca posta ma fura sau nu, daca Posta a trimis rambursurile de la fiecare client in parte. (am mai citi niste marturii de genul acesta pe net).
M-am gandit sa imi fac un modul pe site in care sa pot verifica fiecare client daca mi-a venit rambursul de la el, pe baza primirii de la posta prin plicul de la banca a mandatului postal. Dar degeaba, cum pot fi sigur ca banii de la un client mi-au fost trimisi in cont, daca eu nu vad asta in mod specific numele clientului in cont?
Precizez ca nisa mea de clienti prefera 99% Posta Romana ca altfel treceam la curier:)
Ma poate ajuta cineva cu o sugestie, o idee? A trecut cineva prin aceasta problema si ma poata ajuta cu o rezolvare?
Multumesc mult
raspuns ( 1 )
Suna la relatii cu clientii si iti vor da un nr de telefon de la cei care se ocupa de rambursuri, faci o cerere si ei iti pot da un boderou/tabel cu fiecare transfer bancar catre contul tau. Nu ca asa ar fi fost normal sa faca de la inceput…