Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum folosesti mai eficient pozele de produs, pe site-ul tau e-commerce

Conform unui studiu marca Baynard Institute, 42% dintre cumparatorii online incearca sa ghiceasca marimea si greutatea unui obiect pe baza imaginilor de produs. Pozele de produs sunt un element vital in procesul de cumparare online, iar folosirea unor imagini nepotrivite va confuza consumatorii, impiedicand achizitia sau generand retururi, ulterior.

Practicalecommerce.com a scris un articol pe aceasta tema si subliniaza importanta folosirii unghiurilor si obiectelor de background potrivite, imaginilor reale (nu unele manipulate, care trantesc obiectul intr-un decor) si a elementelor care sa transmita marimea concreta. Ce trebuie sa aiba in vedere proprietarii de magazine e-commerce:

  • scara este importanta – pozele de produs trebuie sa transmita privitorului cat de mare e un produs, in relatie cu obiectele care apar in acelasi cadru cu el; de exemplu, daca vinzi un gratar de gradina, nu-l fotografia avand deasupra doar un bol cu fructe sau un tufis in fundal (vizitatorii magazinului tau digital nu pot sti cat de mari sunt nici bolul, nici tufisul, ca sa isi dea seama cat de mare e gratarul si sa-l cumpere cu incredere), ci intr-un cadru in care apare o familie cu copii; daca vinzi un tarc de joaca pentru copii, foloseste poze in care acesta e amplasat intr-o camera mobilata si este folosit de un copilas, iar un parinte e si el prezent in cadru; daca vinzi produse micute, pune langa ele o moneda, un creion, o furculita sau o rigla (sau plaseaza-le pe o foaie de caiet de matematica, unde patratelele au o marime standard, cunoscuta de toata lumea);
  • trece clar marimea – include intotdeauna printre pozele tale de produs si o imagine de ansamblu a produsului, in care sunt trecute clar lungimea, latimea, inaltimea, adancimea si/sau diametrul (dupa caz), in cm/m;
  • incadreza produsul in mediul in care va fi folosit – unele branduri permit utilizatorilor sa incadreze produsul (mobilier, de cele mai multe ori) in propriile case, cu ajutorul realitatii augmentate/AR, ceea ce poate fi un factor decizional important, in procesul de achizitie online;
  • nu folosi imagini inselatoare – daca folosesti imagini de pe site-uri de abonamente, ca background, asigura-te ca proportia obiectelor vandute de tine este egala cu cea a fundalului, pentru a nu induce in eroare privitorii si a parea amator.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply