Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum atragi mai bine clientii: Instagram vs. Pinterest

intagram vs pinterest

Potentialul reprezentat de social media pentru e-commerce este clar, iar Pinterest si Instagram sunt instrumente care au potentialul de a a trage noi clienti, oferindu-le continut direct pe dispozitivele lor mobile, scrie econsultancy.com. Brand-urile trebuie sa retina ca femeile sunt mai predispuse sa acceseze oferte pe social media, dar barbatii vor folosi un pic mai des un buton de cumparare, pentru a comanda ceva. Toate retetele de socializare sunt dominate de femei (cu exceptia LinkedIn-ului). Cifrele spun ca, dintre cei 100 de milioane de utilizatori activi ai Pinterest, 85% sunt femei. Pe Instagram, procentul feminin e de 55%.

Prima dintre intrebarile iscate de aceste cifre este „Cum transformi utilizatorii in clienti?”. Răspunsul este: folosind instrumentele puse la dispozitie de cele doua platforme. Pinterest a lansat Buyable Pins anul acesta (prin care utilizatorii pot cumpara produse direct de pe site, platind cu cardul/Apple Pay), Instagram are si el un buton e cumparare (care e disponibil doar pe platforma lor de reclame).

A doua intrebare este „Care platforma e mai eficienta in acest proces de conversie: Pinterest sau Instagram?”. Raspunsul e Instagram! Studiile spun ca reteaua sociala centrata pe imagini are cea mai mare rata de conversie utilizator – client.

Pinterest e un canal prin care brand-urile pot ajunge targetat la femei (si mesajele de marketing sunt de 5 ori mai eficiente daca sunt targetate pe un anume sex). Dar Instagram se adreseaza on mod egal ambelor sexe; de aceea, aici companiile pot targeta toti clientii, se chinuie sa transmita prin imagini cultura brand-ului propriu si creeaza o legatura emotionala cu utilizatorul/clientul – toate contribuind la o rata de conversie mai ridicata decat cea de pe Pinterest.

Raspunde la aceasta intrebare