Cum arata e-commerce-ul B2C in SUA? (studiu)
Ecommerce Foundation a facut public cel mai nou raport de tara legat de situatia e-commerce-ului B2C (business-to-customer) in SUA, anul trecut, raport care este disponibil pe ecommercewiki.org. Printre cele mai noi cifre, statistici si tendinte americane din domeniul cumparaturilor online, am aflat urmatoarele:
- SUA au un PIB de 17,9 milioane $ (cu 2,5% mai mult decat in 2014), iar din acesta e-commerce-ul reprezinta 3,32% (unul dintre cele mai ridicate procente din lume)
- rata somajului e in scadere, atingand 5,3%
- 88% din populatia de peste 15 ani foloseste Internetul (adica 229,6 milioane de persoane)
- in total, in 2015, in SUA s-au vandut online produse/servicii in valoare de 595,1 miliarde $
- numarul amatorilor de cumparaturi online e in crestere constanta: 67% din populatie face e-shopping (adica 173,6 milioane de persoane)
- 59% din populatie foloseste smartphone-ul (iOS-ul e dominant pe piata, cu 56,9%) si 20% din vanzarile online de produse/servicii se fac via dispozitive mobile
- in medie, un american a cheltuit online, in 2015, 3.428 $
- spre deosebire de multe alte tari, pe primul loc in randul celor mai cumparate produse se afla cele din categoria media&entertainment, urmate de imbracaminte si electronice; cat despre servicii, americanii prefera sa achizitioneze online mai ales bilete de avion si cazari la hotel
- transfrontalier, americanii cumpara mai ales imbracaminte si incaltaminte; clientii privesc peste hotare in primul rand datorita pretului mai mic
- americanii se asteapta sa poata urmari coletul comandat pe orice dispozitiv (laptop, tableta, telefon)
- eBay este cea mai populara piata de desfacere online, urmat de Etsy si Amazon
- cel mai des americanii isi folosesc cardul de credit pentru plata (38%); pe locul doi se plaseaza cardurile de debit (27%), iar pe locul trei eWallet-urile ca PayPal, GoogleWallet, Apple Pay (15%)
- Facebook e cea mai populara retea de socializare
Leave a reply