Cu ce Procesator de Plati Online lucrezi?
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Ce procesator de plati online recomandati?
In ce procent platesc romanii cu cardul? Dar prin sms?
Multumesc!
Deschis
0
Contractele cu furnizorii
Organizare magazin online
Plati online
11 ani
8 raspuns
4958 vizualizari
0
Răspunsuri ( 8 )
Am lucrat cu epayment ( acum payu ) din 2007: platforma ok cu costuri foarte mari. Am trecut la mobilpay prin 2011, mult mai ieftini si mult mai flexibili, nu am avut nici un regret.
Am lucrat cu mobilpay pana la inceputul anului cu rezultate satisfacatoare, insa am trecut la PayU, o platforma mai eficienta, desi mai scumpa, dupa parerea mea. De cand am facut shift-ul pot sa spun ca am conversii mai multe si mai putine probleme la plata online sesizate de clienti.
Care este diferenta in procente dintre payu si mobilpay?
payu: experienta, profi, rigizi, scumpi
mobilpay: fresh, rapid, flexibili, ieftini
http://www.EuPlatesc.ro
Au si plati in rate. Comisioane OK. Primii are au implementat 3D Secure in Romania.
Ce parere aveti de Libra Pay? A lucrat cineva de aici cu ei?
Salut,
Twispay este un procesator de plăți online din România, ce oferă servicii de acceptare la plată în întreaga Europă. Pe http://www.twispay.com/ro/ puteți găsi atât o descriere a serviciilor pe care noi le punem la dispoziție comercianților din România și nu numai, precum și taxele și comisioanele practicate pentru serviciile de procesare de plată. Noi vă putem ajuta cu serviciile de acquiring și settlement întrucât suntem și o bancă acceptatoare la plată.
Feedback dupa 1 an de colaborare cu MobilPay:
– nu am intampinat mari probleme la integrarea cu platforma OpenCart a magazinul meu online http://www.muranos.ro
– decontarea banilor se face la 3 zile, min. 100 lei iar eu am marit limita de transfer a banilor cand se strang 500 lei ca altfel platesc comisionul interbancar de 5 lei si lunar pierdeam 50-80 lei + comisionul lor (1.3%+TVA din valoarea transferata)
– ce ma deranjeaza putin este ca centralizatorul cu platile pe o anumita perioada este in format .csv si nu .xls, cu toate ca au optiune in platforma dar nu functioneaza
– comunicarea cu ei destul de ok, cam in 24-48 de ore am primit raspunsurile la ticketele deschise
– din 50 de comenzi platite cu cardul, 1 singura comanda nu mi-au ajuns banii in cont, dar clientul mi-a aratat dovada ca a banii au plecat de la el, dar cumva nu s-a inregistrat … deci 1 din 50 este un raport OK
Alte probleme nu am avut, deci per total sunt multumit.