Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Croatia: 37% dintre magazinele online vand transfrontalier (studiu)

CroatiaMajoritatea magazinelor online croate sunt mici si medii (59% vand intre 100 si 10.000 de produse, iar 28% vand sub 100), iar 37% dintre ele vand si peste granitele tarii, din cauza costurilor de livrare ridicate, scrie ecommerce.hr, citand un studiu realizat de Asociatia Croata de E-commerce si menit sa descopere ce vand site-urile croate, pe ce platform si ce probleme exista in e-commerce-ul de aici. Mai multe cifre din raport, mai jos:

  • 79% dintre retailerii online vand produse fizice, 10% vand servicii, 9% vand produse digitale si 2% vand experiente
  • cel mai bine se vand online echipamentele si tehnologia (32%), mancarea si produsele de larg consum (14%) si imbracamintea (14%)
  • 33% dintre vanzatorii care au platforme custom aleg WordPress, 14% – Magento
  • cifra de afaceri anuala a magazinelor virtuale este de 300.000 coroane cehesti (40.600 €) in 48% dintre cazuri, de 1 – 3 milioane coroane (135.400 – 406.140 €) in 20% dintre cazuri, de 300.000 – 1 milion coroane (40.600 – 135.400 €) in 14% dintre cazuri si de peste 3 milioane coroane (406.140 €) in alte 14% dintre cazuri
  • 47% dintre magazinele online vand doar pe Internet, dintre ele 11% intentionand sa isi deschida si un sediu fizic (croatii avand mai multa incredere in magazinele online prezente si in offline)
  • 34% dintre retailerii online planuiesc sa isi extinda afacerea in afara Croatiei
  • o treime dintre ei investesc 1.000 coroane/luna (135 €) in AdWords, 67% folosindu-l activ in scop de marketing
  • alte 67 de procente folosesc activ e-mail-ul pentru a-si face reclama, dar newsletter-ele sunt trimitse rar (25%) sau o data/luna (12%)
  • 80% apeleaza la Facebook in scop de marketing, iar 70% fac asta in-house

Raspunde la aceasta intrebare