Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Comerciantii Shopify au sarbatorit cu succes Craciunul, in iulie

Shopify a avut vanzari mari la capitolul decoratiuni de iarna si produse de sarbatori, in ciuda faptului ca vara nu s-a terminat inca, iar achizitiile din aceasta perioada ar trebui sa aiba legatura doar cu revenirea la scoala. Retailbrew.com informeaza ca sellerii de pe platforma e-commerce au vandut cu succes decoratiuni, ornamente si calendare de advent, in luna iulie.

Luna trecuta, pe Shopify s-au vandut cu 177% mai multe decoratiuni de Craciun fata de iunie si cu 153% mai multe ornamente. Cresterea de la o luna la alta a fost de 114% in cazul hartiei de ambalat cadouri si de 104% in cazul etichetelor de cadou. Dar cea mai impresionanta crestere au fost inregistrata de calendarele de advent – +4.967% fata de iunie!

Craciunul estival este un concept care a aparut la americani in 1933: atunci, pe 24 si 25 iulie, tabara de fete Keystone, din Brevard (Carolina de Nord), s-a umplut de zapada falsa facuta din vata, colinde si un brad impodobit, spre deliciul copiilor, care au primit cadouri de la Mos Craciun. Craciunul in plina vara a aparut in cultura pop in 1940, odata cu lansarea filmului american „Christmas in July”. Fenomenul s-a impamantenit in SUA si s-a raspandit apoi in toata lumea, mai ales dupa ce retailerii au inceput sa apeleze la aceasta idee pentru a atrage clientii in miezul verii.

De exemplu, brandul Mr. Christmas a avut vanzari e-commerce cu 200% mai mari in iulie, gratie promotiei avute, campaniilor organizate si lansarii colectiei aniversare de 90 de ani. Un brand similar (King of Christmas) a generat mai multe vanzari digitale in iulie decat in Q1 si Q2 la un loc! Motivul este tendinta consumatorilor de a-si achizitiona cat mai din timp produsele de sarbatori.

Shopify si-a anuntat recent incasarile din Q2 si se lauda cu un volum brut de marfa vanduta de comeciantii parteneri mai mare cu 22% YoY (pana la 67,2, miliarde $), dar si cu venituri mai mari cu 21% fata de Q2 2023 (cu o valoare de 2 miliarde $). Profitul a crescut cu 25%, pana la 1 miliard $, in al doilea trimestru al acestui an fiscal.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply