Comerciantii Shopify au sarbatorit cu succes Craciunul, in iulie
Shopify a avut vanzari mari la capitolul decoratiuni de iarna si produse de sarbatori, in ciuda faptului ca vara nu s-a terminat inca, iar achizitiile din aceasta perioada ar trebui sa aiba legatura doar cu revenirea la scoala. Retailbrew.com informeaza ca sellerii de pe platforma e-commerce au vandut cu succes decoratiuni, ornamente si calendare de advent, in luna iulie.
Luna trecuta, pe Shopify s-au vandut cu 177% mai multe decoratiuni de Craciun fata de iunie si cu 153% mai multe ornamente. Cresterea de la o luna la alta a fost de 114% in cazul hartiei de ambalat cadouri si de 104% in cazul etichetelor de cadou. Dar cea mai impresionanta crestere au fost inregistrata de calendarele de advent – +4.967% fata de iunie!
Craciunul estival este un concept care a aparut la americani in 1933: atunci, pe 24 si 25 iulie, tabara de fete Keystone, din Brevard (Carolina de Nord), s-a umplut de zapada falsa facuta din vata, colinde si un brad impodobit, spre deliciul copiilor, care au primit cadouri de la Mos Craciun. Craciunul in plina vara a aparut in cultura pop in 1940, odata cu lansarea filmului american „Christmas in July”. Fenomenul s-a impamantenit in SUA si s-a raspandit apoi in toata lumea, mai ales dupa ce retailerii au inceput sa apeleze la aceasta idee pentru a atrage clientii in miezul verii.
De exemplu, brandul Mr. Christmas a avut vanzari e-commerce cu 200% mai mari in iulie, gratie promotiei avute, campaniilor organizate si lansarii colectiei aniversare de 90 de ani. Un brand similar (King of Christmas) a generat mai multe vanzari digitale in iulie decat in Q1 si Q2 la un loc! Motivul este tendinta consumatorilor de a-si achizitiona cat mai din timp produsele de sarbatori.
Shopify si-a anuntat recent incasarile din Q2 si se lauda cu un volum brut de marfa vanduta de comeciantii parteneri mai mare cu 22% YoY (pana la 67,2, miliarde $), dar si cu venituri mai mari cu 21% fata de Q2 2023 (cu o valoare de 2 miliarde $). Profitul a crescut cu 25%, pana la 1 miliard $, in al doilea trimestru al acestui an fiscal.
Leave a reply