Ce trebuie sa contina si cat de lunga trebuie sa fie o “unique value proposition”

Intrebare

Ce trebuie sa contina si cat de lunga trebuie sa fie o “unique value proposition”.

Aveti cateva exemple? Am citit ca trebuie sa fie cat mai edificatoare in privinta produselor ce se vand pe site, dar nu stiu cat de lunga ar trebui sa fie.

Voi ce UVP ati folosi pentru un site de decoratiuni si cadouri?

Multumesc,
Marian

Topic deschis 0
Alegerea nisei Marian Dumitru 4 years 3 raspunsuri 35 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 3 )

  1. Am pentru tine un instrument foarte util, un SWOT + o sedinta de brainstorming in echipa ta (daca am timp poate vin si eu.. daca dai o cafea). Numai tu poti stii cum te diferentiezi, tu, sau consultantul tau de business. Este greu pentru noi acum sa aflam ce USP/UVP poti sa ai. Cat de lung va fi mesajul depinde de un copywriter. Poate fi lung, poate fi scurt, conteaza sa exprime ce trebuie.

    Ai putea incepe sa ne spui la ce esti bun, ce faci tu si nu face concurenta ta? Ce face concurenta ta mai prost, un sondaj pe clientii comuni care identifica serviciile mai proaste ale concurentei, si apoi ce poti face tu ca sa faci mai bine decat ei elementul X..

    E o discutie destul de intima, destul de core business, nu stiu cat poate fi de publica, pentru ca trebuie sa discutam despre business-ul tau in contextul pietei din care faci parte. Daca tu vrei, o putem face aici, insa trebuie detalii mai multe despre tine si despre piata.

    USP-ul, UVP-ul se stabileste in context, sau doar daca ai in geanta, in rucsac, o inovatie super creativa in domeniul de care povestesti. Oricum succes! Nu uita de SWOT, e esential in acest caz.

  2. Salut Marian,

    Pe langa cele spuse de Liviu … o data ce gasesti punctele forte ale afacerii tale, cum iti ajuti clientii si ce valoare adaugata aduci nisei tale, poti folosi structura de mai jos pentru a formula propunerea ta de valoare. Te-as sfatui sa fie sub 30 de secunde cand e spusa cu voce tare in ritm normal. In general cam asta este fereastra de oportunitate pe care o ai cand te prezinti cuiva sau cand iti prezinti businessul unui client/investitor … etc.

    We assist our customers in [insert the industry here] to [how you help here]. We do this by [insert your solution here].

    Pentru tine ar putea suna ceva de genul (evident am folosit avantaje si solutii fictive):

    Ma numesc Marian de la XXXX.RO. Ne ajutam clientii interesati in decoratiuni interioare sa aiba acces la produse de cea mai buna calitate, la cele mai mici preturi de pe piata. Reusim cu succes acest lucru importand volume mari de marfa direct de la productor si beneficiind de reduceri considerabile datorita cantitatilor tranzactionate.”

    Mai multe informatii poti gasi aici – http://www.jillkonrath.com/sales-blog/bid/140981/Value-Proposition-Examples-Words-That-Get-Meetings sau cautand pe Google “DVS” sau “Direct Value Statement”.

    Sper sa te ajute.
    E.

  3. Uvp-ul meu pe distributiemobila.ro este inspirat dintr-un site din Uk, si este trecut in partea stanga sus, sub denumirea site-ului. ” Stocuri mari, Preturi mici, Livrare in 24 de ore.”
    Poti sa intri pe site si sa arunci un ochii. Poate te ajuta. Succes!

Lasa un raspuns

Nu ai permisiuni pentru a vedea aceasta intrebare.