Raspunsuri ( 4 )

  1. Sunt si eu interesat de acest subiect. Momentan ma aflu in aceeasi ipostaza.
    Am cerut o oferta de la o firma ce oferea VoIP dar calitatea mi s-a parut foarte proasta, se intrerupea ca si cum nu aveai semnal iar sunetul foarte infundat, in plus mi s-a parut si foarte scump.

    Caut o centrala la care pot conecta un abonament digi mobil, vor fi 3 operatori si mesaj de intampinare/asteptare cand este ocupat si sa intre automat robotul intre anumite ore din afara programului, fara mesajerie vocala.

  2. Salut!
    Noi folosim un serviciu oferit de cei de la Optivoice.
    https://www.optivoice.ro
    Incercati, poate este ok pentru voi.

  3. Numarul de la telekom de fix la abonament business permite mai multe apeluri simultan? Adica sa poata astepta la coada clientii?

  4. Buna ziua,

    Multumim domnului Bodea pentru recomandare. Cei care mai sunt in cautare de astfel de solutii ne pot contacta cu incredere. Serviciile noastre se pot testa gratuit iar preturile sunt accesibile companiilor de orice dimensiune. Nu este necesara investitia in echipamente,se plateste un abonament lunar si solutiile sunt scalabile de la o luna la alta.
    http://www.optivoice.ro

    Mult succes!

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.