Categorii si subcategorii – platforma shopmania.biz

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Cate subcategorii ar trebui sa aibe o categorie, in asa fel sa fie si bine indexata, optimizata si usor de gasit de catre client???
multumesc. Platforma se alfa la shopmania.

Deschis 0
Realizare magazin online Gabriel BUTNARU 10 ani 3 raspuns 1895 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

  1. Salut,

    Îți recomand să vezi clipul:
    http://moz.com/blog/information-architecture-for-seo-whiteboard-friday

    , mai ales secvența legată de intenția utilizatorului.

    Pe scurt, ar trebui ca o pagină de categorie sau subcategorie să servească unui scop clar.

    Ai o categorie rochii.
    O subcategorie rochii de seară.

    Ai subcategorie cu filtre:
    rochii de seară roșii
    rochii de seară lux
    rochii de seară noi

    Pentru fiecare din aceste lucruri, dacă servesc unei intenții de navigare / căutare, ar trebui să ai o pagină.

    Ignoră numărul optim, nu există asta.
    În categoria „Rochii” ar trebui să ai toate rochiile.
    În subcategoria „Rochii de seară” ar trebui să ai toate rochiile de seară.

    Ia în considerare rel=next / prev pentru pagina de categorie
    http://googlewebmastercentral.blogspot.ro/2011/09/pagination-with-relnext-and-relprev.html

    Pune date structurate, în general:
    https://developers.google.com/structured-data/

    și, specific pentru breadcrumbs:
    http://googlewebmastercentral.blogspot.ro/2011/09/pagination-with-relnext-and-relprev.html

    Pentru că e posibil să ai suprapuneri (overlapping) între diferite subcategorii, îți mai sugerez să pui rel=canonical:
    https://support.google.com/webmasters/answer/139066?hl=en

    Răspunsul final: o categorie ar trebui să aibă atâtea subcategorii și subcategorii cu filtre câte este necesar în primul rând pentru utilizator, dpdv al arhitecturii informației pe un site. Nu există cifră optimă.

  2. Mai exact: categoriile se fac in functie de numarul de expresii targetate, astfel incat fiecare pagina de categorie sa ofere content diferit.
    Ex /rochii-roz valoare meta title=”Rochii roz”
    Normal, un produs se poate asocia la mai multe categorii intrucat e si „roz” „de seara” sau „de vara” sau „rochie” (presupunand ca ai si alte haine).
    Grija insa la continutul paginii afisate, ajuta mult si o descriere relevanta.
    Am rezerve ca shopmania permite asa ceva, cel putin nu permitea acum 2 ani pe versiunea free.

  3. Orice pagina se poate pune in fata (vitrina/slider pe prima pagina) tocmai pentru a-l ajuta pe google.
    + linkuri externe spre acele likuri.

Lasă un răspuns

Browse