Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Care sunt zonele-problema din e-commerce-ului global?

Global_Ecommerce_Round_TableLiderii ai industriei e-commerce-ului din SUA, Brazilia, China, Rusia si numeroase tari europene s-au reunit la Bercelona, la a doua editie a unei mese rotunde (Global Ecommerce Round Table 2016), in cadrul careia au analizat provocarile din domeniu, oportunitatile locale si globale ale shopping-ului online si cooperarea dintre tari, menita sa lupte cu aceste zone-problema.

Peste 60 de directori – de la National Retail Federation (din SUA), Cross-border Ecommerce Application Alliances si BECA (din China) si Brazilian ABComm – au fost prezenti la fata locului, unde au scos in evidenta urmatoarele zone-problema din e-commerce, la care vor lucra, fiecare in tara proprie, pentru a gasi solutii pentru eliminarea lor:

  • Platile: diferentele care exista in metodologia de plata preferata in diverse tari de consumatori (plata online vs. plata cash, la livrare)
  • Geografia si piata: lipsa unei viziuni globale, pietele mici de desfacere, amplasarea geografica si legaturile cu celelalte piete, competitorii
  • Taxele: TVA-ul si taxele de export, care afecteaza intreprinderile mici si mijlocii
  • Abilitatile: lipsa de abilitati digitale, care nu sunt promovate suficient de catre stat, duce la absenta profesionistilor in domeniu
  • Logistica: monopolul, un serviciulcu clientii slab
  • Increderea si drepturile consumatorilor: lipsa de incredere, diferentele dintre legislatia UE si cea din afara Uniunii
  • Capitalul: greutatea cu care se obtin investitii locale/straine
  • Legislatia: legislatia din domeniul e-commerce (care se schimba greu spre deloc), regulile contractuale, regulile de proprietate intelectuala, regulile vamale

Global Ecommerce Round Table este o initiativa anuala a Ecommerce Europe, menita sa intareasca cooperarea intre asociatiile de e-commerce din intreaga lume. „Cu o cifra de afaceri estimata la 2.205 miliarde de dolari in 2015 si o rata de crestere de 20,1%, sectorul e-commerce sector infloreste. Internetul nu are granite si o piata de e-commerce functionala e, prin definitie, una globala”, a declarat Wijnand Jongen, presedinte al Comitetului Executiv al Ecommerce Europe, la inceperea mesei rotunde.

Raspunde la aceasta intrebare