Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Canada: in 2016, doar 2% din cumparaturi s-au facut online

canada

In primele 9 luni ale anului in curs, 98% dintre cumparaturile facute de canadieni s-au facut in magazinele traditionale, fizice, dezvaluie datele facute publice recent de Statistics Canada, scrie calgaryherald.com. Procentul inseamna un total de 389 miliarde $. Doar 2% din cumparaturi s-au facut online, adica echivalentul a numai 8,1 miliarde $ (totalul sumelor cheltuite in tara aintita ridicandu-se la 397 miliarde $).

Statistics Canada a transmis, pana acum, cifrele legate de e-commerce cu o intarziere de 1 – 2 ani, mai noteaza sursa amintita anterior, iar alte estimari dadeau procente mai mari: in ultimii ani, analistii vehiculau un 6% si, pana in 2019, un 10%. Din cele 8 miliarde $ cheltuite pe shopping online de canadieni, in perioada ianuarie – septembrie 2016, 6,3 miliarde au intrat in buzunarele unor companii exclusiv online, ca Amazon.ca si Well.ca, iar restul au fost cheltuiti pe site-urile unor retaileri cu o puternica prezenta offline, care au si magazine virtuale: Indigo, Lululemon, Hudson’s Bay.

Doar 0,5 % dintre vanzarile magazinelor fizice canadiene vin din e-commerce, dar retailerii traditionali investesc in online: aproape o treime din bugetul planuit pentru 2016 al HBC (700 –750 milioane $) va merge catre investitii tehnologice, iar recent a investit 60 de milioane in centrul de distributie din Toronto.

Raspunde la aceasta intrebare