Canada: 1 din 10 C$ cheltuiti in retail va fi tranzactionat digital, in 2019 (studiu)
Shopping-ul online este un aspect-cheie in viata consumatorului canadian, care va cheltui anul acesta, in retail, 1 din 10 C$ (dolari canadieni) pe Internet, estimeaza raportul emarketer.com „Global Ecommerce 2019 – Canada”. In 2019, e-commerce-ul canadian va reprezenta 10% din totalul vanzarilor din retail si va creste cu 21,1%, atingand 64,56 miliarde C$ (echivalentul a 49,80 miliarde $), in anii urmatori tendinta de crestere mentinandu-se clar. Alte informatii interesante din studiul amintit:
- 31,5% din vanzarile e-commerce vor fi facute pe mobile, acesta urmand sa se dezvolte cu 27,3% in 2019
- Amazon este destinatia de shopping online nr. 1 pentru canadieni, fortandu-i pe retailerii locali sa tina pasul prin crearea de experiente online de cumparare mai bune
- 90% din populatie locuieste la 160 km distanta de granita cu SUA, deci comertul transfrontalier a fost mereu popular in Canada, localnicii cautand oferte in State, mai ales cand vine vorba despre benzina si alcool
- estimarile apropo de procentul de vanzarile online transfrontaliere variaza, intre 25%-50%
- raportul International Post Corporation „Cross-Border E-Commerce Shopper Survey” (din octombrie 2018) nota ca 53% dintre cumparatorii online transfrontalieri aleg SUA ca punct de destinatie, 30% aleg China si doar 4% aleg Marea Britanie
- alta cercetare, „PayPal Cross Border Consumer Research 2018”, a descoperit ca 37% dintre e-shopperi aleg sa achizitioneze produse/servicii doar din tara lor
- in general, conform Canadian Internet Registration Authority, comenzile cu valori mai mici sunt cumparate din SUA (42% dintre internautii canadieni procedeaza asa pentru comenzi de sub 100 C$), iar produsele cu valoare mai mare sunt procurate din Canada (39% dintre internautii canadieni procedeaza asa pentru comenzi de peste 500 C$)
Leave a reply