Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Black Friday & Cyber Monday 2017: vanzari de peste 1 miliard $ pe Shopify

map_CM 2017

Comerciantii care utilizeaza platforma e-commerce Shopify au vandut produse in valoare de peste 1 miliard $, in perioada 24 – 26 noiembrie (adica de Black Friday si Cyber Monday 2017), citim pe shopify.com. Suma este un record pentru platforma amintita, iar varful numarului de  comenzi procesate de catre cei 500.000 de comercianti din sistem a fost de 1.138.574 $/minut – dublu fata de anu ltrecut, cand varful a fost de 555.716 $/minut.

In cele 4 zile de reduceri, comerciantii au trimis comenzi in intreaga lume, toate coletele urmand sa calatoreasca 20,2 miliarde de km, mai mult decat dublul distantei de la Pamant la Pluto. Concluziile trase de Shopify in urma recordului realizat anul acesta sunt urmatoarele:

  • Cumparaturile pe mobile le-au depasit pe cele pe desktop. Anul trecut, asta s-a intamplat doar de Black Friday, dar acum intregul weekend a stat sub semnul mobile-ului – 64% dintre toate comenzile (cu 10% mai mult YoY) au fost facute pe astfel de dispozitive.
    mobile_desktop
  • Cyber Monday ajunge din urma Black Friday. Desi s-a lansat abia in 2005, iar BF exista din 1959 incoace, Cyber Monday are un avant considerabil. Anul trecut, la BF au participat mai multi amatori de shopping online; dar in 2017, de CM s-au cumparat aproape la fel de multe produse, ca volum, pe Shopify.
  • BFCM creste la nivel global. Ca si in 2016, BF si CM au generat vanzari din ce in ce mai mari in afara granitelor SUA (cele mai mari vanzari, comparativ cu o zi obisnuita din luna noiembrie, s-au inregistrat in Africa de Sud, Spania si Marea Britanie – de 5,3 si 2,3 ori mai mari, de 4,8 si 2,2 ori mai mari, respectiv de 3,5 si 2 ori mai mari).
    worldwide_BFCM
  • Prin e-mail s-au generat cele mai mari rate de conversie. Cea mai eficienta maniera de a genera conversii a fost prin e-mail – rata fiind de 4,29%. Pe urmatorul loc s-a plasat search-ul (3%).
    conversion
  • Imbracamintea este la putere. Majoritatea cumparatorilor au achizitionat online de BFCM haine – peste 1,8 milioane de produse au fost cumparate. Pe urmatoarele locuri s-au plasat accesoriile (peste 917.000) si electrocasnicele (peste 531.000).
    new_buys

Leave a reply