Benefit Cosmetics a vandut 87.000 de produse pe TikTok Shop, din martie 2023 incoace
De cand s-a alaturat versiunii beta a TikTok Shop – in martie 2023 – Benefit Cosmetics a vandut peste 87.000 de produse, prin intemediul acestei platforme. Iar ambitiile viitoare ale brandului de cosmetice sunt mari: vanzari de 3-4 ori mai mari, in 2024, citim pe glossy.co.
Toto Haba (SVP of Global Omni-Marketing, Benefit Cosmetics) transmite ca isi propune ca brandul sa fie descoperit de consumatori noi, prin intermediul platformei video de origine asiatica. Capacitatea de a descoperi produse si branduri noi este unul dintre atuurile TikTok, care a ajutat aplicatia sa devina un competitor reputabil pentru Google, in randul tinerei generatii.
Benefit are o prezenta descentralizata pe TikTok, avand mai multe conturi pentru diversele tari si regiuni in care activeaza. In total, brandul de cosmetice american (care a fost fondat in 1976) are peste 30 de canale pe TikTok, un cont de TikTok Shop american si unul britanic. In plus, brandul colaboreaza cu 2.000 de creatori afiliati de continut, pe platforma de origine chineza. Pe Douyin (TikTok-ul asiatic), livestream-urile Benefit aduc in buzunarele companiei in jur de 80-90% din veniturile din aplicatie; in State, acelasi procent din vanzari vine din continutul afiliat.
„Benefit intelege ca aceasta este o platforma emergenta si ca suntem parteneri de inovatie, alaturi de TikTok. Prin urmare, in 2024 vrem sa incercam sa definim cum arata viitorul shopping-ului social pe TikTok, fiind lideri in domeniul inovatiei”, transmite Toto Haba.
Conform Bloomberg, TikTok vrea sa aiba vanzari e-commerce de zece ori mai mari in Statele Unite, in 2024, atingand suma de 17,5 miliarde $. TikTok Shop a anuntat recent ca va mari comisionul pentru vanzatorii online de la 2%, la 8% (in SUA, unde s-a lasat in septembrie 2023 si a ajuns deja vanzari zilnice de aproape 4 miliarde $).
Leave a reply