Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

AutoEco.ro: vanzari online +30% YoY (in 2019) si un nou magazin offline in Bucuresti

AutoEco.ro a incheiat anul 2019 cu o crestere a vanzarilor de peste 30%, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Cresterea vine pe fondul imbunatatirii experientei de shopping, a cresterii traficului si a ratei de conversie si a introducerii optiunii de plata in rate a comenzilor (12 rate fara dobanda, prin cardul de cumparaturi STAR de la Banca Transilvania). AutoEco.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de piese si accesorii auto din Romania, a inceput anul 2020 cu alta veste buna: deschiderea unui nou magazin offline in Bucuresti. Miscarea face parte din strategia de dezvoltare a segmentului offline, ce completeaza business-ul online si raspunde, in acelasi timp, cererii din partea clientilor.

Noul magazin se afla in cartierul Militari (Str. Veteranilor, nr. 20), este rezultatul unei investitii de 20.000 €, are o suprafata de 126 m2 si este al treilea magazin traditional al AutoEco.ro, alaturi de cele din cartierele Berceni si Obor. „Decizia de a deschide un magazin fizic in sectorul 6 din Bucuresti a venit ca urmare a cererii din partea clientilor, care isi doresc mai multe optiuni pentru livrarea produselor comandate online, dar si achizitii rapide direct de pe stocul magazinului si dupa analiza potentialului acestei zone. Magazinul din Militari ii va ajuta pe clienti sa intre mai rapid in posesia produselor comandate si le va oferi acces mai usor la specialistii nostri in piese auto, atat in ceea ce priveste ofertarea, cat si consultanta de specialitate pentru diferite probleme legate de autovehiculele pe care le detin. In prezent, 80% dintre vanzari vin din mediul online, o buna parte dintre comenzile aferente Bucurestiului fiind cu ridicare personala de la unul dintre magazinele fizice. Restul de 20% dintre vanzari sunt generate de clienti care vin direct in magazine, comanda acolo si ridica produsele tot din magazine”, transmite Costin Stan (CEO AutoEco.ro).

Leave a reply