Auchan Romania si foodpanda extind la nivel national parteneriatul pentru livrari rapide
Auchan Retail Romania anunta, intr-un comunicat de presa, extinderea la nivel national a colaborarii cu platforma de comenzi si livrari rapide foodpanda. Astfel, incepand de saptamana aceasta, foodpanda va livra in maximum 60 de minute, la domiciliul clientilor, comenzile de produse din toate cele 33 de hipermarketuri Auchan din cele 18 oras din tara: Bucuresti, Timisoara, Targu Mures, Sibiu, Satu Mare, Ploiesti, Pitesti, Oradea, Galati, Deva, Constanta, Cluj-Napoca, Baia Mare, Bacau, Brasov, Iasi, Suceava si Craiova. In Bucuresti, utilizatorii vor putea comanda din toate cele 8 hipermarketuri Auchan – Berceni, Cotroceni, Crangasi, Drumul Taberei, Militari, Pallady, Titan si Vitan.
Valoarea minima a unei comenzi este de 50 lei. Intervalul orar in care se pot efectua comenzile este cuprins intre orele 08:30 si 21:00, cu posibilitatea de prelungire, in momentul ridicarii restrictiilor de circulatie. Incepand cu 15 februarie, timp de doua saptamani, utilizatorii foodpanda vor beneficia de livrare gratuita pentru comenzile de produse din oferta Auchan. Utilizatorii foodpanda vor putea alege dintr-o oferta care cuprinde peste 4.000 de produse alimentare si nealimentare comercializate de Auchan, inclusiv produse din gama proprie, accesand sectiunea Shops/Magazine din platformalien.
„Continuam dezvoltarea parteneriatului strategic cu Auchan Retail Romania prin extinderea serviciului de comanda si livrare din toate cele 33 de hipermarketuri din tara, Tendinta de a comanda bunuri de larg consum si nu numai, cu livrare rapida, va continua sa creasca, de aceea dezvoltarea foodpanda pe segmentul de comert rapid este unul dintre obiectivele noastre in 2021”, transmite Andreea Petrisor (Managing Director foodpanda Romania).
„Prezenta Auchan in platforma foodpanda, la nivel national, reprezinta o completare a serviciilor noastre de livrare deja existente, fiind o solutie eficienta pentru cumparaturi de stricta necesitate si cu livrare intr-un timp foarte rapid. Asa cum ne-am obisnuit clientii, oferta noastra alimentara pune accent pe produsele romanesti si include numeroase optiuni pentru o alimentatie sanatoasa, segment pe care vom continua sa-l dezvoltam, ca parte a misiunii noastre de a sustine un stil de viata sanatos si responsabil”, completeaza Laurentiu Furtuna (Director e-commerce si digital, Auchan Retail Romania).
Leave a reply