Atitudine Cargus-Urgent. Tarife livrare – greutatea reala sau volumetrica?
RaporteazaPlease briefly explain why you feel this question should be reported .
Buna dimineata,
De 2 luni, curierul Urgent Cargus a inceput sa factureze DOAR la volum, desi modulul lor de integrare in magazinele de comert online, calculeaza DOAR la kilogram.
Pe site-ul lor exista urmatoarele 2 fraze:
„O facilitate importanta este posibilitatea calcularii costului exact de transport si afisarea acestuia in etapa de check-out comanda. Astfel, clientii dumneavoastra stiu exact cat costa livrarea comenzii lor si nu platesc mai mult decat ar trebui.”
Ei invoca partea din contract:
CAPITOLUL 4 – TARIFUL:
– La paragraful 4.1.4 este specificat modul de calcul al greutatii volumetrice : Lungime x Latime x Inaltime (masurate in centimetri) / 6000.
– La paragraful 4.1.5 este specificat “Tarifele se aplica la greutatea reala sau volumetrica, care din acestea este mai mare”.
Voi aveti astfel de probleme? Cum ati gestionat situatia?
Multumesc
Răspunsuri ( 9 )
Salut,
La mine nu e nici o schimbare in ultimele 2 luni. Depinde de volum, daca sunt produse foarte voluminoase o sa le taxeze asa.
Ei calculeaza la volum, pe factura. In modululul lor si in prezentare binenteles ca spun altceva dar in contract scrie mic ca e in functie de greutatea volumetrica.
Eu nu am nimic impotriva sa factureze la volum atata timp cat si modulul dezvoltat de ei calculeaza aceasta valoare. In platforme sunt zone speciale pentru introducerea dimensiunilor, zone din care modulul poate prelua daca este dezvoltat.
Cifra mea de afaceri cu ei a scazut chiar si cu 90% datorita costurilor mari pe care le au. Lucrez cu 3 curieri, insa ei au costurile cele mai mari (duble pana sa calculeze la volum, acum sunt de 3 chiar 4 ori mai mari).
Le-am solicitat o intalnire in care sa discutam aceste aspecte, inclusiv tarifele, dar nu ai cu cine. La solicitarile trimise agentului zonal iti raspunde un reprezentant telesales.
Salut,
si eu am patit asa cu Cargus. M-au fentat 2 saptamani pana la prima factura. Le-am batut obrazul, am achitat factura si i-am trimis la plimbare. Pe mine nu ma mai prind de client.
Acum trimitem doar cu Fancourier, unde ma tarifeaza doar la kg.
O zi frumoasa!
Cristi
Eu am instalat modulul celor de la DPD si sunt foarte multumit de el. Calculeaza la kg, iar ulterior de pe platforma lor poti printa si etichete(si in plus poti salva si clientii care deja au comandat)
Eu unul consider ca un colet de dimensiunea unei cutii de pantofi nu poate sa coste 26 ron.
Practic in vara cand voi vinde balansoare, daca voi expedia la colet va fi mai costisitor decat la cost de palet complet, iar pe un palet intra 5 bucati nu 1.
M-am uitat acum și eu pe ultima factură de la Cargus, speriat de ce am citit mai sus, însă nu am taxe la volum, decât la greutate pe anexă și am colete cu lungime de 1m.
Fa un calcul pentru a afla costul unei livrări atât volumetric cât și la greutate. Ei îți facturează pe cel mai scump care iese.
Mi se pare normal, de exemplu dacă vreau să vând 5m cubi de hârtie igienică, nu pot să platesc 30 de lei pt ca are doar 10 kg coletul dar defapt eu ocup jumătate de camion…
Da. Facturarea la UgentCargus e greu de evaluat. Acelasi sistem ca si la pretul gazelor, costa … cam cat vor ei.
Sunt in curs de testare a serviciilor (30zile), dar am deja mailul plin de corectii de costuri (unele chiar aberante) si chiar nu am timp sa stau sa ma contrazic cu ei pe fiecare colet care e mai mare: litrul sau kg…
Problema este in acea formula. De ce este folosita valoarea 6000 si nu 10000? Le-am cerut explicatii si mi-au spus ca valorile sunt stabilite la nivel international, ca mai pot 2000 sau 4000, ei fiind totusi rezonabili alegand 6000. Am trimis cu Cargus o perna de pat si mi-au stabilit valoarea la 4 kg, apoi o pilota la 8 kg, ambele produse pana in 2 kg. Este inadmisibil, cutiile nu erau deloc voluminoase. Am renuntat la serviciile lor si folosesc acum Fan Courier pentru ca ma taxeaza la kg. Au si ei probleme pe care nu vor sa le rezolve, insa nu ma lovesc de ele periodic si nu sunt deloc flexibili in relatia cu clientii. Parerea mea, daca astia de la Cargus ar taxa la greutate ar rupe piata. Ca manager as face o analiza a greutatilor si as lua decizia mai buna pentru clienti. Sameday a intrat in piata cu servicii proaste si preturile cele mai mic, insa acum sunt peste Fan Courier. La card nu percep comision, ceea ce mi se pare normal. Cand piata se va satura o sa-si fure clientii intre ei.