Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

Atentie la atitudinea „cool” pe social media!

228103

Nu toti clientii considera simpatice GIF-urile si utilizarea celui mai nou jargon pe retelele de socializare, scrie emarketer.com. Companiile trebuie sa ia aminte ca nu toata lumea rezoneaza cu brand-urile care se cred „cool” online, ceea ce inseamna ca – uneori – eforturile lor de a interactiona esueaza.

Conform unui studiu efectuat in SUA, in aprilie 2017 („Q2 2017 Sprout Social Index: Consumers Aren’t Looking to Buy From Brands That Are «Cool» on Social”), de catre compania Sprout Social, aproape 7 din 10 respondenti (69%) au spus ca ii deranjeaza jargonul folosit in social media. Cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 289.000 de conturi active de Facebook, Twitter si Instagram si 3,9 milioane de mesaje. Procente si mai mari s-au declarat enervati de brand-urile care rad de clienti (88%) si discuta politica online (71%).

Nici companiile pe ale caror conturi social media se rade de competitori nu o duc mai bine: 67% dintre respondenti au dat cu ele de pamant. GIF-urile postate online ii deranjeaza pe 42% dinre americanii participanti la sondaj.

De partea cealalta a medaliei, brand-urile care posteaza online clipuri video si raspund la intrebarile fanilor sunt apreciate de 83% dintre cei chestionati. 68% dintre ei vad cu ochi buni faptul ca un brand se alatura unei discutii online, cu informatii; iar 66% – ca acestea discuta pe Internet despre evenimente la ordinea zilei.  

Raspunde la aceasta intrebare