Asos si Rokt promoveaza alte branduri online, post-achizitie
Asos Media Group a semnat un partneriat cu Rokt, anunta ecommercenews.eu. Aceasta este o platforma de tehnologie e-commerce care apeleaza la inteligenta artificiala (AI) si machine learning, pentru a livra promotii targetate de la alti retaileri, post-cumparare. Aceste oferte „non-endemice” vor fi disponibile pe 15 piete pe care opereaza retailerul britanic: Marea Britanie, SUA, Australia si marile tari europene. Pe langa Asos, compania australiana mai colaboreaza cu lantul britanic de supermarketuri Morrisons si marketplace-ul DIY francez ManoMano.
Divizia media a companiei Asos a infiintat in aceste tari un program de retail media al carui scop este sa targeteze astfel clientii. Acest parteneriat cu Rokt (companie fondata in Australia, a carei platforma include peste 300 de branduri) permite crearea de experiente personalizate, folosind informatii colectate direct de la clientii Asos (first-party data); practic, pe pagina de confirmare a comenzii online a Asos.com, acestia vad produse relevante de pe Rokt. Solutia ajuta Asos sa creasca engagementul utilizatorilor.
„Suntem incantati ca Asos este noul nostru partener. Si abia asteptam sa ajutam compania sa-si surprinda clientii cu oferte relevante, de-a lungul procesului de check-out”, a transmis Elizabeth Buchanan (Chief Commercial Officer, Rokt). „Suntem foarte entuziasmati sa lucram cu Rokt si sa construim un parteneriat global, care imbunatateste experienta clientilor nostri si le ofera mai multa valoare”, a completat Elton Ollerhead (Director Asos Media Group).
Leave a reply