Antreprenoarele de pe eMAG Marketplace au avut vanzari de +21% YoY, in 2024
Femeile antreprenor castiga tot mai mult teren, in e-commerce: peste 20% dintre afacerile din eMAG Marketplace sunt conduse de femei, iar vanzarile acestora au crescut cu 21% in 2024, fata de anul precedent, anunta platforma, intr-un comunicat de presa. In plus, o treime dintre aceste companii au trecut granitele, exportand produse in Bulgaria si Ungaria, prin programul Cross-border.
„Contrar stereotipurilor din societate, femeile antreprenor sunt active in toate segmentele de retail si contribuie semnificativ la dezvoltarea comertului online si a economiei digitale. Femeile folosesc cu succes tehnologia si instrumentele eMAG Marketplace pentru scalarea rapida a businessurilor, atat la nivel local, cat si cross-border. Continuam sa investim in solutii digitale si initiative menite sa sprijine antreprenorii sa isi creasca afacerile la nivel regional, consolidand astfel un mediu de business dinamic care se adreseaza unei populatii de 35 de milioane de oameni”, transmite Stejara Pircan (foto, Senior VP eMAG pentru Romania, Bulgaria si Ungaria).
Companiile conduse de femei sunt prezente in toate categoriile majore de pe eMAG Marketplace. Cele mai multe vand produse din categoriile Casa si Gradina (25%) si Consumabile (21%), urmate de Fashion (17%) si Media & Jucarii (14%). 12% dintre businessuri sunt active in categoria Electro-IT, iar 10% – in Auto & Travel.
Expansiunea regionala este un pas firesc pentru multe dintre aceste afaceri: o treime dintre ele vand deja in Bulgaria si Ungaria, generand o crestere suplimentara a veniturilor, de pana la 37%. In plus, aproape 60% dintre aceste companii au participat la campaniile eMAG, obtinand vanzari de pana la 4 ori mai mari pentru produsele promovate.
Leave a reply