Amazon testeaza cautarea care arata produsele pe care platforma nu le vinde
Amazon testeaza o functie care ar putea schimba regulile jocului in shopping-ul online, anunta retaildive.com. Este vorba despre cautarea care trimite utilizatorii platformei pe website-ul unui brand, daca respectivul produs cautat nu este vandut pe Amazon.
Daca apesi pe butonul „See More” in lista cu rezultate ale unei cautari facute pe amazon.com, poti accesa mai multe produse ale aceluiasi brand. In cazul celor care nu se regasesc pe marketplace, vei fi anuntat de asta si redirectionat catre website-ul e-commerce unde le poti gasi. Acolo, poti da o comanda si plati, iar daca respectivul retailer foloseste Buy with Prime, pachetul iti va fi livrat gratuit, chiar daca nu e vandut de Amazon.
Functia de Search este testata momentan in varianta beta, pe un esantion de clienti americani care folosesc aplicatia Amazon Shopping pe iOS sau Android. Compania planuieste sa testeze noua functie pe mai multi clienti si branduri, in functie de feedback-ul pe care il va primi, a explicat Rajiv Mehta (Vice President of Search and Conversational Shopping, Amazon).
Leave a reply