Amazon si Shopify vor sa includa in experienta de shooping AI-ul si ChatGPT
Retailerii si platformele online se inghesuie sa incorporeze inteligenta artificiala (AI) si instrumente ca ChatGPT-ul creat de OpenAI in shopping-ul online, anunta modernretail.co. Companii e-commerce importante (ca Amazon, Shopify, JD.com) exploreaza metode prin care aceste tehnologii emergente pot oferi consumatorilor o experienta de shopping mai personalizata. Mai exact, recomandari de produse care le-ar permite retailerilor sa concureze mai bine cu restul competitorilor de pe piata. Dar ar putea si raspunde la intrebarile consumatorilor sau i-ar putea ajuta in procesul de cumparare.
CEO-ul Amazon a anuntat ca si compania lui lucreaza de mult timp la ceva similar. Iar retailerul de Fashion chinez JD.com a transmis ca va lansa un instrument asemanator. In plus, Shopify a lansat instrumente AI menite sa ajute vanzatorii de pe platforma e-commerce sa isi scrie descrierile de produs.
Miscarea vine pe fondul popularitatii recente a ChatGPT-ului si a includerii tehnologiei de limbaj a acestui instrument AI in Bing – motorul de cautare marca Microsoft. Lansat in noiembrie 2022, ChatGPT e un tool de dialog, al carui format conversational a luat lumea pe sus. Managerii social media se tem ca le va fura painea de la gura, brandurile incep sa il foloseasca pentru a scrie articole de blog, iar redactiile analizeaza cat de bine scrie stiri…Accesul la ChatGPT este gratuit, momentan, dar OpenAI ofera si o versiune de abonament (in valoare de 20 $/luna), care ofera un timp de raspuns mai rapid, plus acces prioritar la noile caracteristici si imbunatatiri din sistem.
Leave a reply