Amazon are asteptari mari de la Prime Day 2016
Pe 12 iulie 2016, Amazon va marca a doua editie a Prime Day – eveniment de retail menit sa impulsioneze vanzarile la mijloc de an, care se adreseaza clientilor serviciului Amazon Prime, care platesc un abonament anual de 99$. Cnbc.com scrie ca, anul trecut, Prime Day a adus pe site-urile desktop si mobile ale celor mai importanti 25 de retaileri americani un total de 179 de milioane de vizitatori – cifra comparabila cu cele stranse de acestia de Ziua Recunostinei (216 milioane), Cyber Monday (219 milioane) si Black Friday (248 de milioane). In SUA, Prime Day se impune drept a patra zi in e-commmerce-ul american.
De Prime Day, clientii Amazon Prime vor gasi pe site-urile companiei cu baza la Seattle cele mai bune oferte la zeci de mii de produse – „cele mai mici preturi din acest an sau cele mai mici preturi pe care le-am avut de pana acum, pe Amazon”, promite Greg Greeley (vice presedinte al Amazon Prime), intr-un interviu pentru cnet.com.
Aparuta anul trecut, pe 15 iulie, Prime Day a marcat 20 de ani de la infiintarea gigantului online si compania a vandut mai multe produse cu aceasta ocazie decat a vandut de Black Friday 2014, ziua-record a Amazon; in plus, evenimentul a determinat un numar imens de oameni – cel mai mare din istoria site-ului – sa devina clienti Prime. Anul acesta, compania se asteapta la cifre si mai mari, oferindu-le in acest scop membrilor Prime o noua oferta o data la 5 minute (fata de 10 minute, anul trecut), mai multe produse in stoc (dupa ce, anul trecut, clientii s-au plans ca stocul se termina prea rapid) si la fel de multe reduceri la produse trasnite (desi anul trecut social media s-a distrat pe cinste razand de ofertele ca solutia de accelerat cresterea barbii, de exemplu).
Leave a reply