Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Amazon are asteptari mari de la Prime Day 2016

amazon-prime-day

Pe 12 iulie 2016, Amazon va marca a doua editie a Prime Day – eveniment de retail menit sa impulsioneze vanzarile la mijloc de an, care se adreseaza clientilor serviciului Amazon Prime, care platesc un abonament anual de 99$. Cnbc.com scrie ca, anul trecut, Prime Day a adus pe site-urile desktop si mobile ale celor mai importanti 25 de retaileri americani un total de 179 de milioane de vizitatori – cifra comparabila cu cele stranse de acestia de Ziua Recunostinei (216 milioane), Cyber Monday (219 milioane) si Black Friday (248 de milioane). In SUA, Prime Day se impune drept a patra zi in e-commmerce-ul american.

De Prime Day, clientii Amazon Prime vor gasi pe site-urile companiei cu baza la Seattle cele mai bune oferte la zeci de mii de produse – „cele mai mici preturi din acest an sau cele mai mici preturi pe care le-am avut de pana acum, pe Amazon”, promite Greg Greeley (vice presedinte al Amazon Prime), intr-un interviu pentru cnet.com.

Aparuta anul trecut, pe 15 iulie, Prime Day a marcat 20 de ani de la infiintarea gigantului online si compania a vandut mai multe produse cu aceasta ocazie decat a vandut de Black Friday 2014, ziua-record a Amazon; in plus, evenimentul a determinat un numar imens de oameni – cel mai mare din istoria site-ului – sa devina clienti Prime. Anul acesta, compania se asteapta la cifre si mai mari, oferindu-le in acest scop membrilor Prime o noua oferta o data la 5 minute (fata de 10 minute, anul trecut), mai multe produse in stoc (dupa ce, anul trecut, clientii s-au plans ca stocul se termina prea rapid) si la fel de multe reduceri la produse trasnite (desi anul trecut social media s-a distrat pe cinste razand de ofertele ca solutia de accelerat cresterea barbii, de exemplu).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply