Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Alibaba, profit net cu 85% mai mare in H4 2017 fata de H4 2016

Alibaba si-a facut publice veniturile din al patrulea trimestru al anului fiscal recent incheiat (ianuarie – martie 2017), iar vestile sunt bune, scrie seekingalpha.com: gigantul e-commerce chinezesc a avut venituri mai mari cu 60% (5,605 miliarde $) – mai mult decat se estima adica –, castiguri un pic mai mici decat cele estimate (ceea ce a atras o scadere a actiunilor) si a anuntat ca isi cumpara inapoi actiuni in valoare de 6 miliarde $.

3

Alibabagroup.com noteaza ca, in H4:

  • veniturile au atins 38,579 milioane RMB (5,605 milioane $), cu 60% mai mult fata de aceeasi perioada a anului fiscal anterior
  • profitul net a fost cu 85% mai mare in H4 2017 (9,852 milioane RMB, adica 1,431 milioane $) fata de H4 2016, datorita cresterii vanzarilor si a faptului ca Alibaba a vandut cateva investitii
  • veniturile din comertul online au crescut cu 47%, atingand 31,570 milioane RMB (4,587 milioane $)
  • veniturile din cloud computing au crescut cu 103%, atingand 2,163 milioane RMB (314 milioane $)
  • veniturile din media si entertainment digitale au crescut cu 234%, atingand 3,927 milioane RMB (571 milioane $)
  • numarul de utilizatori chinezi activi lunari pe mobile, pe marketplace-urile Alibaba, a fost de 507 milioane de persoane in martie 2017, cu 14 milioane mai mult decat in decembrie 2016

10

Per total, in anul fiscal 2017:

  • fata de anul fiscal anterior, veniturile totale au crescut cu 56%, atingand 158,273 milioane RMB (22,994 milioane $)
  • veniturile din comertul online au crescut cu 45%, atingand 133,880 milioane RMB (19,450 milioane $)
  • veniturile din cloud computing au crescut cu 121%, atingand 6,663 milioane RMB (968 milioane $)
  • veniturile din media si entertainment digitale au crescut cu 271%, atingand 14,733 milioane RMB (2,141 milioane $)
  • numarul de utilizatori chinezi activi lunari pe mobile, pe marketplace-urile Alibaba, a fost de 507 de persoane in martie 2017, cu 97 milioane mai mult decat in martie 2016

Raspunde la aceasta intrebare