73% dintre belgieni nu returneaza aproape niciodata comenzile online (raport)
Peste 7 din 10 consumatori din Belgia nu returneaza aproape niciodata produsele pe care le cumpara de pe platformele e-commerce, anunta ecommercenews.eu, citand un sondaj marca Becom („Belgian Online Shopper Survey”). Motivul? Comanda doar bunuri pe care vor sa le pastreze: de exemplu, in cazul produselor de Fashion (segment e-commerce unde returul e ceva omniprezent), procentul celor care nu fac retur este de 64%.
Raportul amintit mai noteaza ca belgienii care prefera achizitiile digitale pot sa compare mai usor preturile (37%), gasesc produse mai ieftine si reduceri mai mari (30%). Sustenabilitatea este importanta pentru 85% dintre consumatorii din tara vest-europeana: acestia spun ca cel mai important lucru la un magazin e-commerce este incorporarea practicilor sustenabile in afacere, prin livrari eficiente (44%), folosirea de puncte de pick-up (40%), utilizarea de ambalaje prietenoase cu mediul (35%), vanzarea de produse/servicii sustenabile sau reciclate (33%).
Conform Descartes, 40% dintre toate comenzile facute de belgieni anul acesta au avut loc pe Internet (+7% YoY), iar anul trecut acestia au scos din buzunarele proprii 16,3 miliarde € (+10,7% YoY), pentru a cumpara produse/servicii din mediul online.
Leave a reply